0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
En kyl käsitä miks, mut se käyntiääni muuttu kyl niin paljon pehmeemmäks jostain syystä ton pumpun vaihdon jälkeen
Eikä toi nyt mikään huono kuva oo, kerranki mulla on jopa puhdas auto!
Paljos toi nesteen pesu muuten kustansi, monesti miettiny sitä
Poletit(painepesurin käyttö) 2,5e/kpl ja ajasta menee 20snt/minuutti. Itellä aina omat aineet mukana, eli painepesuria käytän vaan huuhteluun 2-3 kertaa..
Yhtä tyyris siis kuin toi Raision nesteen halli. 20snt/min. Kunnon pesuun + kuivaamiseen saa menemään 45-60min helposti niin tuleekin jo hintaa. itse käyny Shellillä. 3€ poletti ja yks riittää. Viimeisen huuhtelun teen ämpäreillä.
Okei Kyllä se on puhtaan auton eteen pakko vähän kärsiä.. Omasta mielestä ihan sopiva hinta kun pysyy tuossa 15e huitteilla, saa kuitenkin itse pestä.
En oikeastaan enää edes erota onko pehmeämpi vai samanlainen kuin ennen, sen verran nopeasti tottuu..
Kokeilinpa minäkin tuota stp 5 in 1. Ainakin kun sitä tankissa on niin tuntuu että tosiaan hieman pehmeämmin käy. Regenerointi ainakin alkoi jo heti eka ajorupeaman aikana. Siitä kärystä ei voi erehtyäEdit: tankki tuli ajettua tyhjäksi ja joko sitten pitkään jatkuneet plussakelit tai sitten tuo tärpätti sai kyllä jotain aikaan. Kone käy "heleämmin" enkä nyt suoraan sanottuna osaa sanoa onko äänet terveemmän kuuloiset kuin ennen (tekis mieli sanoa päinvastoin) mutta kone herkistyi vedoiltaankin että kai se sit on hyvästä. Regeneroinnin teki (sattumoisin?) alle kymmenen kilsan sisällä siitä kun pullon tankkiin tyhjensin. Olisko tuo sitten vain kunnollisen regeneroinnin ansiota tuo heleäistymininen? Kummastutti äänet siinämäärin et piti tarkistaa öljyntasokin ettei vain ole keksiny holvata regeneroinnin loiskeessa löpöä öljyn sekaan mutta 2 raksia oli vajaa kuten aina. Jokatapauksessa kokeilen tuota stp 5-in-1 vielä toistamiseen tän vuuen aikana. Tulipa keksittyä uusiosanakin tässä yhteydessä
Tuli tuossa eilen vaihdeltua laturi, vanha Bosch vaihtui uuteen Boschiin.. Vanha oli todellakin jo tiensä päässä, vapaakytkin ei toiminut ja muutenkin äänsi jo ilkeästi.. Apulaitehihnakin värräsi aika pahasti tuon seurauksena.. Uuden laturin myötä lakkasi tärinät ja värinät Onneksi löytyi tuo boschilainen sopivasti Saksasta, muuten olisi merkki ollut luultavasti eri..