Täällä ollut amukan osalta hiljaista. Auto on ollut nyt palveluksessa 1.5vk ja hyvin pelaa, mitä nyt ravistaa paikat hampaista välillä
Pari muuta autoa työn alla nyt, ja samalla tilailen amukkaan osia moottoria varten. Nyt pitäisi vaan päättää että tilaisiko tavalliset, vaiko kromi-männänrenkaat

Lohkon hoito olisi tarkoitus hoitaa kotikonstein, sylinterien huolellinen puhdistus ja käsipelillä hoonaus. Ja laakerit ajattelin heittää uudet. Mittailin niitä kevennettyjä alakerran osia ja kyllä ne näyttäisi olevan mitoissaan, saa kivasti kierrosherkkyyttä niillä lisää, vielä kun jostain saisi jonkun superkevyen vauhtiksen

Kansi vaihtuu myös vähän enemmin työstettyyn(palotilat) versioon, mutta ei tule vieläkään se iso 46/40 kansi kuitenkaan

Siihen tarviisi ostaa venat ja ohjurit uusiksi kaikki, ja se on vähän kuin sika säkissä että toimii tai ei kun siinä on ne halkeamat..
Toinen "ongelma" on näköjään tuo kansipahvi, hemimotors näyttäisi myyvän 93,7mm elring lättyä, hintaan 80e. Mutta onko se ihan liian iso, ei kuullosta omasta mielestä kovin fiksulta lätkältä 92mm poraukseen

Mutta sitten nämä cometic -tiivisteet sopivalla reijällä maksaa tuplahinnan taas
