Joo kiitos

Toivotaan että auto kestää. Kardaani on ainut huolenaihe, kun se paskiainen täristää. Tosin kun se 100kmh jälkeen rauhoittuu.
Mutta, tänään niputin tuon öljylaipan, pistin uusien O-renkaiden väliin vielä mustaa silikonia, pitäisi pysä tiiviinä nyt. Ja kaasareihin tein taas yhdet reijät


Tuossa kohdassa, eli läpän ja luistin välissä pitäisi olla aika itsenäinen alipaine

Onpahan vaihtoehtoja kokeilla, eiköhän sitä jostain ainakin nyt saada mitattua riittävät säädöt synkalle. Synkasta puheenollen, laitanpa taas tuosta hienosta pömpelistä kuvan


Huomenna vihdoinkin pääsee mittaamaan. Sitten kaasareista, niitä kasatessa tuli mieleeni noiden kaasarien virtausjutut, mitä joskus olen lukenut. Enpä malttanut olla purkamatta ja sitten vaan viila heilumaan, paljoakaan tietämättä mitä olen tekemässä


Viilalla 10mm*5mm viisteet ja kevyt pyöristys perään. Vähän vertailukuvia:



Jäi tuo rungonpuolen kurkun reunat sitten vaivaamaan, terävä mutka siinäkin. Vingutin siihenkin jonkunlaiset pyöristykset.



Tuossa tuo vakiokurkku vertailuksi vielä.

Semmoinen siitä tuli. Asenne oli se, että syteen tai saveen.



Paikallaan vihdoinkin.

En ehtinyt sen enempää testailemaan, kuin tyhjäkäynnillä vähän aikaa, ainakin tyhjäkäynti muuttui semmoiseksi ralliauton pörinäksi, ennen se oli semmoinen hyrskyti hyrskyti-tyylinen, mitään säätöjä ei ole muutettu
(synkkareiät oli tulpattu, vaikka kuvassa vielä suuttimet paikallaan). Ja kierroksiakin ottaa mielestäni herkemmin. Huomenna pääsee koeajolle kunhan lootan kiinnitys ja startti on korjattu.
Vähän videota vielä
https://www.youtube.com/watch?v=0jkuis1Ij1A&feature=youtu.beÖljyt lootassa vissiin horkassa kun rullaa koko voimalinjaa
(öp-mittari seilaa, unohtui laittaa kelloon piuhat paikalleen, ja sain melkein sydänkohtauksen tuosta syystä)Huomiselle jäi startin korjaus, lootan parempi kiinnitys ja synkat. Startti sekoilee jotenkin, se alkaa sahata konetta, mutta sitten tavallaan ratas tippuu vp:ltä ja kone pysähtyy mutta starttimoottori silti jatkaa hurinaa.. En taas tajua
