Pistin aamulla purkuun amukan vanhan startin, josta pamahti solenoidi. Ja tuo ysin startti, joka ei pitänyt enää. Tutkin numeroita, niin kyseessä oli aivan samanlaiset startit


Kyllä tuo melkoista pään raapimista oli, mutta alkoi se sitten selkiintymään. Purin molemmat aivan atomeiksi, ja valikoin parhaat nippelit yhteen ehjään, ja toimihan se sitten oikein mallikkaasti taas. Minä valopää siitä ehjästä bendixistä pesin paskat bräkleenillä pois, no se pesi sen sitten kuivaksi sisältäkin

Survoin sen hammasrattaan juuren täyteen vaseliinia ja liekki perään, lämmitin varovasti niin se vaseliini suli ja valui sinne sisään ja rohina hiljeni. Tuntuuhan tuo pitävän nyt hyvin, saa nähdä kuinka kauan.
Tutkailin tuota lootan kiinnitystä seuraavaksi.

Oikean puolen pusla kovilla, painunut ihan lyttyyn ja nyrjähtänyt. Pultti menossa poikki.

Vasen taas melkein venynyt vulkanoinneistaan irti

Pistin uudet kumit, ja tuohon oikeaan pari klemmaria, ajatuksena vähän rauhoittaa tuota lyttääntymistä.

Kolkutus silti tuntuu vaan pahenevan kokoajan. Pakko ottaa työn alle. Se konehuoneen tuki kampeaa nyt väännättäessä ihan vinoon tuota koko konepakettia... Jokatapauksessa, auto toimii nyt sen verta hyvin että kentälle mennään, venäläistä rulettiahan tämä on, mutta tää on nyt tätä motorsporttia vissiin


Synkkamittarin iskin kiinni siihen läppien ja luistin välisiin nippoihin, ja vot, liike on hyvin rauhallista mutta määrätietoista ja selkeää. Oli vallan nautinnollista säätää synkkaa kun mittari reagoi ihan pienimpäänkiin ruuvin kiertoon välittömästi

Tuli kyllä ihan pirun tarkka, ja nyt voi ajaa nelosellakin 1600rpm kierroksilla ilman epämukavaa nylkytystä.
Kertokaapas tuollaisten "kaksiosaisten" kardaanien tarinaa vähän, eläessäni en ole tuollaisia vielä nähnyt tai kuullut olemassakaan olevan

