Öljypaineet koneessa tosiaan kylmänä on pilvissä, kuumetessaankin aluksi pysyi paineet 5-7bar välissä kokoajan. Voisiko se olla että se jumissa ollut paineventtiili pumpussa olisi rikkonut. Kakkosveivihän tämä oli, ja kakkospytystä olen mitannut kokoajan yli 0,5bar suuremmat puristukset. Ja kone nakuttaa välillä, tosin aina ajan niin että välttäisin tuon, ja kyllä kun kuulen niin nostan heti kaasun. Seokset on kohdallaan, ongelma on jakajasa, kun pitäisi saada se 123 tune+ ostettua äkkiä. Voisiko tuo nakutus liittyä tähän ??
Nostajia en pääse näkemään, aluksi kävi mielessä myös että onko joku nostaja poikki. Nokan näin alakautta, ja jokaiknen nokka on siisti ja ennallaan, eli tuskin on nostajiakaan poikki. Kantta en ota pois siksi että ei nyt riitä raha, ja siitä ei auta vääntäminen, kun ei riitä niin ei riitä. Mutta paineet oli ok ja tulpat ok, en näe akuuttia tarvetta sille edes.
Kangen soikeutumiseen en oikein tässä tapauksessa usko myöskään, mutta en tiedä, kaikki on mahdollista. Jäi vaivaamaan nuo loputkin laakerit, joten vaihdoin kaikki samalla.

Kone on eilen illalla jo laskettu autoon paikalleen.

Tuosta vauriosta vielä, niin minä tungin koneeseen kesällä rvs-käsittelyn, ja tuntuu että kaikki öljyn paineongelmat alkoikin sen jälkeen.. sattumaa

Lisäksi sillon toukokuussa kun ajoin sisäänajoja, ne öljyt vähän unohtui sisään vähän pitemmäksi aikaa

Ja se olikin melkoista metallipuuroa..
On tääsä näitä syitä, uskon että osat koneessa on kunnosa, tuo laakerivaurio on muhinut pitkään siellä, ja nyt tällä viikolla vaan raapaisi koko paskan auki loppujenlopuksi. Tänään kasaan loput romut kiinni ja kokeillaan mitä tapahtuu..