Peltipumppu onkin hyvä kilpakoneessa mitä laulatetaan seitsemännessä oktaavissa kokoajan, katukone tarvii pitkiä tyhjäkäyntejä liikennevaloissa, njet toimi.
Flekti on kiinni kennossa, kaikki ilma menee läpi, perusasioita tommoset.
Ennakot on alueella, ei ne yhtäkkiä hyppää persiilleen siellä, seokset hyppii koska kaasarit on ihan finaalissa. Ei uutta sekään tässä tapauksessa, en usko että siitä johtuu.
Mutta se sinappi. Olen pessyt lohkon, kennon pessyt vaikka millä ja juoksuttanut vettä tuntitolkulla läpi, voiko sieltä edellen tulla sinappia noin paljon

Eilen oli sama kuin olisi 10cm nauhan puristanut tuubista, sitä tulee ihan luvattoman paljon, pakko olla kansipahvi, tai kansi halki tms

se kuitenkin tukkii koko systeemin ja aiheuttaa varmasti nyt tuokta kuumenemista. Uusi kenno ihan turha jos se täyttyy samantien tuolla puurolla myös. Pitäisi vielä kotiin päästä 150km, saa nähdä miten käy.