Tässä pari kuvaa kannesta

Omasta lyhyestä kokemuksesta, ja edellisen omistajan kokemuksesta voin sanoa että kyllä hyötyy, tai ei ne ainakaan haittaa

Asia huomioitu kyllä kuten kuvasta näkee, että levennetty niin paljon ammetta kun mahdollista. Ne on isot, en niitä pienemmiksikään saa, vaikka voisi ollakkin sen 46/38,5 minun puolestani. kanavat on tehty isolle pitkälle imusarjalle joka minulla on sekin alkuperäisestä setistä, ja siihen jatkoksi 45 tuplat.
Kansi on kuitenkin kokenut melkoiset työmäärät, eiköhän se ole tehty toimimaan. 9500rpm se laulatti minulla R-nokalla ja SU:illa. Tehoista ei tietoakaan. Halkeamasta olen kuullut niin monta eri mielipidettä, että niistä kun vedän johtopäätöksiä, niin laitan sen kuntoon riskillä, uskon että kestää.. aikansa ainakin.
Minulla oli 123 perusjakaja, mutta möin pois, että ostan tunen tilalle, mutta sitten jäin odottelemaan sitä usb-mallia, tai paremminkinsille sovellusta, ja sitten rahat kului perheen elättämiseen, ja jakaja jäi

Mutta nyt sen kyllä tarvitsee väkisin jo. Siinä kivasti tuo rajoitinkin, ettei ylikierroksiin ainakaan heti hajoa.
Ja joo kaasarit tulevat tosiaan kiinni nykypakettiin nyt kesän aikana, ne laitetaan kuntoon. kohot on tilattu, suutinsarja ja sisäkurkut vielä pitää haalia. Mörkökansi tulee sitten kun saan sen huollettua. Sen kanssa sitten se uusi nokka samalla. Jakaja heti kun saan ostettua, siihen kun tottui kerran niin kaikki muut jakajat on olevinaan ihan huonoja ja enemmin tai vähemmin kone nakuttelee. 123-jakajan kanssa ei nakuttanut ainuttakaan kertaa, ja vääntö alkoi 1000rpm alempana.
----------------------------------
Voiko joku tietäjä selventää mistä vehkeestä tämä m46:n rele on:

Tuo hyppii päällepois suunilleen kerran puolessa minuutissa, alkaa olemaan rasittava. Napista ei enää kytkeydykkään, relettä tönäsemällä ja painamalla vinoon ja pitämällä silleen vaihde hyppää päälle ja pysyy. Uusi pitäisi saada kun tietäisi mitä etsiä. Jotain toista kokeilin ja se sai vain ilotulituksen aikaiseksi, eli oli väärä.