Joo rele toimii aivan joka kerta nyt. Eikä tipu enää itsekseen

DCOE settiin tuli muovikohot ebaysta, tilattuna lisäksi suutinsarja
(F2 putket, 145 pää, 180 ilma, 55f8 tyhjäkäynti) ja 36 sisäkurkut. Katsotaan mihin noilla päästään. vai mihinkään. En hae mitään 9000rpm toimivaa, vaan noilla pitäisi olla jossain 5500-6500 alueella maksimit

Ainakin teoriassa monen ohjeen tuloksena ja johtopäätöksiä tehtynä

Kanteen on ohjurit jo tullissa jumissa.
123 tune tai 123 tune+ jakaja listassa myös. Kellä kokemuksia tuosta
tune+ mallista

puhelimen näytöllä toimiva, bluetoothilla. Ajonesto lisänä joka minua puhuttelee puolelleen voimakkaasti.
Nokaksi sitten joskus kannen seuraksi KG5 tai sitten tuo viripalstalla mainittu:
Hienosti käyttäytyvää street moottoria on aina kiva käskyttää kun se toimii alhaalta ylös :-D Vaparimoottorin tahdittamiseen löytyy useita kombinaatioita ja vuosia noita moottoreita rakentaneeni voin suositella legendaarisen Erolan mallia 2C4. 308/310/12,6/12,67/105 (GT Motors 120€ hionta, aihio org.A-nokka ) tuolla nokalla saavutetaan mielekäs käytettävyys. Tosin tämä vaihtoehto vaatii tuplat ja peltisetin toimiakseen oikein, isoventtiilikansi 10.5-11.0 rutuilla ja kakun kruunaa kunnostettu jakaja tai ignition123..
Siinä pitäisi alkaa jo olemaan muutama heponen reservissä

Aluksi nyt kuitenkin itse kone peruskuntoon sekä kaasarit vaihtuu jokatapauksessa, koska en viitsi SU:ita alkaa enää isolla rahalla korjaamaan, ne ovat kipeästi huoltoa vaille, ja mielummin panostan nyt noihin webruihin suoraan.
Se sinapin tuotto on nyt taas rauhoittunut

ja kone toimii taas ihan ok.. mitään en ole tehnyt millekkään. kumma vika. Vesipumpun etsin sen alupyöräisen myös ennen mitään kovempaa virittämistä.