Päivitetäämpä tälläääkin vähän. Pientä sipistelyä tehty ympäri autoa. Keulan ruosteet siistin pois tässä hiljattain.

Näyttää taas hyvältä


Samalla kun etsiskelin peräpäästä kolinoita kun kesärillat vaihdoin alle, kun siellä joku kolisee aivan v****ti

Niin löytyi sieltä sitten pari juttua. Ensinnäkin WATT-linkin korvake on murtunut.

Tämä se vasta on mukavaa, raikkaassa kevätillan pakkasessa.

Jälki sen mukaista..

Maalikin ei varmaan ole vieläkään kuivunut, muutama päivää jo tuosta aikaa kuitenkin

Tuon lisäksi bongasin tollaisen pikkujutun:

Katselin että tuon laipan ei kuuluisi ihan noin puhdas olla. Seuraavaksi katse vaijeriin. On rouskuttanut melkein koko mutterit auki


Tuohon tungin isompaa letkua päälle silleen että jäi vähän korkeammalle lepäämään perämurikan päälle. Ikävin kolina jäi tuossa pois. Vielä siellä kolkattaa jotain, epäilen watt-linkkiä. Siihen tulossa kuitenkin päivitystä. Siellä kun on ne 240 tukivarret, niin sorvattujen nailonien tilalle tulee Vectran uniball-puslat, menevät suoraan. Watin keskipatukkaan etsin jotkut (kaksoiskartio?)laakerit, niin siitäkin saa klapit lopullisesti pois. Katsotaan sitten lisää.
Samoin kardaanin etulaippa ottaa koriin kiinni vedossa,se on kohta syönyt lattian puhki. Pitää kaiketi suurentaa tunnelia lisää, lootakin hakkaa kovemmassa kiihdytyksessä. Mitenhän tuon ratkaisisi

Jos saisi jotenkin moottorin ja lootan pysymään aloillaan, vai vaan että teen lisää tilaa niille ?
Sitten hajosi toisestakin putsarista tuo "ohjuri", kun tuli oire että vedossa rupesi rajusti vaan rötäämään, luulin että kaasarit sekosi lopullisesti, mutta onneksi tuo olikin helppo juttu. Uusi liima ja vähän parempi tarttumapinta liimalle.

Kaasariremppa etenee, nyton motorpuls-imusarjaan kumiletkun pätkät hommattu, ja kaasarit tyhjennetty. Nyt raavitaan päätä että miten nuo pitäisi putsata

