Nonniin. Tänään aamulla pöllytin paineella vielä huolella läpi kaikki kanavat ja suuttimet, ja niputin takaisin.

Myös nuo ryyppykannet jäi vieläkin lähelle joten, varmistin etteivät kanna.

Leikkasin samalla uudet tiivisteet, ja laitoin nytten ne mustalla silikonilla varmuuden vuoksi vielä.

Sen jälkeen bensanpaineet ja -pinnat testiin. Tein hienon painemittarin. Olihan siellä painetta yli 0.4bar

Tarvinneeko enempää kertoa

Nyt on 0.15bar.

Sitten otin tuon syttypuolen työn alle.

Olihan sielläkin kaikki ihan persiillään. Johdotkin oli 90 astetta pielessä, ihmettelinkin kun ei jakajan merkkiledit osu yhtään oikean asennon kanssa, kaikki meni ihan metsään. Ja se käyrä oli ihan kuraa.. Nyt tutkin viimeyön asiaa ja löysin hyviä käyriä jota kokeilla. Säädin yhden niistä jakajaan.
Sitten totesin, että nyt on vamis startille. Ja:
https://www.youtube.com/watch?v=lCnEIQpOmk8Synkka on säätämättä, aivastelee. Laitoin jo synkkamittarinkin kiinni, mutta ajattelin ennen uutta starttia laittaa jarrut, jotta saan koneen pysähtymään jälkikäynnin varalta, kun käsijarrukin on auki. Brembot kiinni


No sitten repesi taas herneet kun ilmaamaan käytiin
Pääsylinteri paskana

Ei kohta kyllä jaksa naurattaa enää yhtään tuon kanssa. Mietinkin kesällä jarruja purkaessa, että miksi palat on kuluneet vinoon. Ja vuosi sitten leimalla oli jarrutehot laskenut.. On varmaan ajettu yhdellä piirillä jo yli vuosi.
Tämmöinen varaosa löytyisi, huomenna kai paikalleen.

Mutta kone on nyt hyvällä mallilla.