Justiinsa meinasin kirjottaa samaa kuin Kulmis.
Ruiskussa ei oo mitään helpompaa kuin tuplissa, sama v**unmoinen säätäminen. Väljät Soleksin ADDHEt on kokemuksen mukaan parhaat kaasarit mitä voi olla. Suuttimet kun on vähän sinnepäin niin aina toimii

Noita vaan ei enää tahdo löytyä kun kaikki nakellut ne romukasaan ja osatkin on hakusassa
Tulpat ottaa itseensä rikkaasta seoksesta. Varsinkin ngk:t, niille riittää jo, että startatessa vähän kastelee niin hajalla on.
Vieläkin epäilen, että siellä on imuvuoto kun kaasu "jää" päälle ja aivastelee. Suuttimet mun mielestä on riittävästi sielläpäin, että pitäisi toimia. Jos neulassa on kuluma niin painetta liikaa, laske johonkin 0,2:teen. Kiinawebereissä oon joskus vuotavaa neulaa pyöräyttäny ventiilinhiomatahnalla niin on ruvennut pitämään.