Mäntä tulee dekin tasalle, ainakin minun mittauksilla, siitä ei ole otettu mitään ainakaan minun toimesta. Elringin kynsitiiviste, mitä tuo nyt oli 1.2mm?? Kannen palotilat on muotoiltu, ei ole teräviä mutkia tms mitään häiritsevää.
Ja siis tämä nakutusoire alkoi nyt vasta näiden viimeisimpien säätöjen jälkeen. SIllon kun nokan heitin vaan sisään ja kiersin ennakot jakajasta, sekä kaasareihin en muuttanut mitään asetuksia, niin se veti miten veti, muttei nakuttanut yhtään. Tuo alkoi nyt ihan ihmeellisesti yhtäkkiä.
Kansi näyttää tältä:


Tiedä sitten tuostakaan, tuo oli ainut ehjä kansi sillon aikanaan laittaa tuohon päälle. Ihan hyvin tuo on hönkinyt, ja nyt tuo nakutus onkin vasta ekaa kertaa ongelmana.. Pitää huomenna heittää 155 pääsuuttimet noiden 150 paikalle ja todeta ettei auttanut mitään kuitenkaan.
Semmoinen kysymys tuli mieleen, että jos lähdetään vetämään kurkut levällään kolmosella sieltä 1000rpm kohdilta, niin mikä piiri hoitelee tuon bensaruokinnan ?? Eihän tk-piirille tai progressioreijille sillon tule mitään imupaineita, joten eikös se sillon ime pääpiiristä bensat, vaikka kierrokset on vasta siellä 1000-1500rpm ?!? Saako se mistään tarpeeksi bensaa siinä kohtaa, siksikö se vetää laihaksi ? Voimaa siinä on kyllä kevyesti vetää jo tuolla tonnissa kun se oikein nykäsee ja painaa penkkiin, mutta samalla sitten alkaa kilkattaa.
(kyllä ne dcoe-läppärungot pyörii mielessä nykysin erittäin paljon)