Eipä ollut maali kuivanut mihinkään kun päivällä menin tutkimaan, nahkottunut hätäsesti

Iskin hallilämmittimen täysille niin alkoihan se sitten kuivumaan kun sai lämpöä. Sen verran että sain kuin sainkin vielä maalattua toisen setin. Ja ekalla kierroksella unohtui maalata koko takakontin hitsauksetkin

No nyt ne on hoidettu.
Sillävälin kun maali kuivui, enkä jaksanut enempää sitä katsella, niin menin tutkimaan noita moottorin osia, että löytyykö sieltä niitä osia nyt riittävästi vai ei.

Ongelmia on. Tajusin juuri että eihän minulla muuten olekkaan osia. Pitää etsiä joko 24mm (030) männät tai 22mm veivit.

Vielä kun jostain löytyisi
kevennetty 6-bolt vauhtipyörä 
Vakiokuntoinen löytyy, mutta en kyllä laita mitään 10kg malmikasaa sinne pyörimään, olisi kiva ylläpitää edes jonkunlainen kierrosherkkyys koneessa.
Tein maalille tällä kertaa tuollaisen patenttiratkaisun. Tuplapurkki ja tuonne pohjalle 10mm levyn pala toholla kuumennettuna, piti maalin tosi tehokkaasti lämpimänä, riitti lämpö sen verran mitä jokainen maalieräkin. Eikä tuuli kiusannut enää.

Siinä vielä kuvia iloksenne ja suruksenne.

Jos on huomenna illalla kuiva niin massa alle ja sisustaa alan tunkea paikalleen. Ylihuomenna jos saisi jo akselia soviteltua mahdollisesti. Toimiiko korvakkeet vai ei

Onko bensaputkeksi kupari hyvä vai ei ? Vanha rautaruoste näkkileipä "putki" saa lähdöt kuitenkin.