Kysyin asiaa Janicol Racingilta, noista spalleista, ja sieltä suositteli
TÄTÄ, kun vähän avasin tuota tilannetta samalla. Tuota vähän itsekin mietin. Tuon taidan tilatakkin, sen saa mahtumaankin vielä aika kivuttomasti paikalleen.
Tänään meni päivä tuo S40 etujarrujen ja etupuslien kimpussa. On se mukava välillä rempata kun laittaa vaan kasan uutta palikkaa kiinni ja sen jälkeen asiat toimii taas. Ei tarvitse rakentaa kaikkea itse

Mutta kyllä siinä ohessa tuli amukankin juttuja edisteltyä. Tuossa siis kuva tuosta tilasta vielä flektille. Vanha pikkuflekti on ~60mm paksu, tuo spal olisi 88mm eli saa sen lähes muokkaamatta sopimaan.

Ja tämmöistä tarttui kaupasta tänään


Flekti lähtee nyt tilaukseen. Sillä aikaa pitää tosiaan pestä vielä tuo järjestelmä ja huuhdella kunnolla. Sitten on hyvä laittaa paketti nippuun uusilla palikoilla

Lykkäsin tuon paisuntasäiliön ultraan fairiveteen.

Kyllähän se liejukaukalo siitä vaan kirkastui ihan läpinäkyväksi. Mutta sitten kyykkäsi tuo pesuri

Ei sietänytkään 80 asteista vettä ja pamautti laitteen oman nallin. Sitä piti sitten selvitellä ja loppujenlopuksi totesin että ne lämpövastukset siellä pohjassa on jotenkin liian kiinalaiset, pitää pitää vähän rauhallisempi lämpö jatkossa, alkoi toimia uudella sulakkeella ja viileällä (50'c) vedellä.

Tuo nestetason ilmaisinkin tuntuu toimivan, vaikka johdot on vähän hapettumaa kokeneet. Taidan kytkeä sen käyttöön. Jos jollain olisi tuohon sopivaa liitintä, sekä säiliön kannakerautaa, niin saa "nykästä hihasta"

