En ole tehnyt sille mitään. Ei se nyt syksyä/talvea vastaan ole kiireellinenkään. Ensikesään mennessä (jos kone vielä ylipäätään ehjä) niin pitää perehtyä.
Mietin että ylävesiletkussa anturi ei osaa tunnistaa sitä että onko ajoviimaa vai ei, koska koneesta tulee jokatapauksessa aina kuumaa ulos (tai mahdolliset ilmataskut), niin pakko se on olla alaletkussa/syylärin alanurkassa, tai nykyisessäkin paikassa, mutta anturin kytkentälämmöt on saatava todella alas. Nykyisellä paikallaan varmaan jossain 70-80'c jo riittäisi. Jossain tuolla aiemminkin oli puhetta noista säädettävistä antureista/flektin kytkimistä, semmoinenhan se olisi selkein ratkaisu. Ehkäpä semmoisen laitankin.
Tuohon asiaan en itse ainakaan ihan kamalia sijoita, kun melko varmasti tulee ostettua nyt tuo Davies Craig, joka sitten ohjaa flektiä omalla älyllään. Kunhan tässä nyt taas lakkaa köyhtymästä. Kesällä kun oli pätkän verran töitä jopa niin sai noita jäähdytysasioita tehtyä edes jotenkin järkevästi.

Mutta niin, ajaessa ei nykyään ihan hirveästi tarvitse lämpöjä murehtia. Pitempääkin paikallaan niin nostelee sinne 90 pintaan vaan, ajaessa pysyy siellä 80-85'c lämmöissä. Jonossa amazontreffeillä siellä museon edessä laitoin suosiolla flektin päälle ajoissa, niin ei edes yrittänyt lähteä nostelemaan. Öljyt alkoi lämmetä siinä letka-ajon jäljiltä niin se nostaa nopeasti vedenkin lämmöt liian korkealle kun jää tyhjäkäynnille.