Joo tossa korjausosiolla vähän kirjoittelinkin noista kansihommista, moottoria on nyt niputeltu pikkuhiljaa ja kantta ihmetelty.

Tossa vielä kuvaa miten oli mennyt venttiilit.

Tossa kannessa siis 42mm venat, mutta löytyi hyllystä myös 44mm venat jouten, käytin niitä harrastusmielessä sorvissa, ja tulihan niistä sinällään ihan hyvät

Kunhan ajattelin kokeilla miten onnistuisi, vedin silmämääräisesti uuden 45' kulman, ja perään vielälisäviisteet 30 asteen kulman. Läppäsin tänään niillä imukanavat ja lopputulos oli peräti parempi kuin hyvä

Kuvassa mustalla tussilla söhritty istukka että näkee kosketuspinnat paremmin.

Omasta meilestä ton paremmat ei kyllä voisi edes olla, tiedä sitten

Vielä huono kuva venan viisteistä.

Tossa tuleva kone, huomenna haen uuden takastefan ja saan pohjan niputettua kunhan saa takakopan keskitettyä paikalleen. josko öljyvuodot loppuisi noilta osin.

Huomenna viisteytän myös nuo 42mm imuvenat, oli käyttöä tai ei, vaan kun eipä ole muutakaan tekemistä

Sitten kun saisi jossain tuon vauhtipyörän tasapainotettua vielä, olen kyllä miettinyt että tarviiko edes, otin aika maltilla pois, ja keskitin sen todella huolellisesti sorviin, niin kuinka pahasti voisi tuosta edes mennä vinoon

Tuli ajankuluksi yksi päivä sorvattua toinenkin 6-bolt kiekko samalla reseptillä, paino about 7kg, olisi joutilaana
