Tässäpä oma projektini joka on ollut työnalla pian kolme vuotta. Kiirettä ei ole pidetty, eikä tulla pitämään. Mutta se ei välttämättä näy laadussa
Tavoitteena olisi saada savut pihalle ja auto penkkiin kesällä
2012 2013. Auto maalattiin kesällä 2010 volvon värikoodilla 412, mutta tullaan toistamiseen maalaamaan roskien ja muutaman valuman takia. Ja tällä kertaa kunnon ruiskulla, ettei tarvii tapella
Toistaiseksi on hankittuna:
-230FT lohko
-SPM Männät 96,3/36,7
-SPM Veivit 155/23/52
-2X 16v kansia (toinen varalla)
-Tuplajouset venttiileille.
-Holset HX40 super 16 jaetulla pesällä, jolle "pipo" päälle ettei palele
-Pulssipakosarja
-Synapsen 50mm hukkis
-teräsvauhtipyörä
-765 M5 SRE
-6 lapainen jousitettu sintteri
-M90 vaihdelaatikko
-JAZ:n turvatankki
-Kiinacooleri
-ARP-pinnapultit kanteen ja kampuranpukeille.
-1031 akseli 3.31 välityksellä ja Eaton TrueTrac.
-Tatech 32Pro.
-bosch EV14 1700cc suuttimet.
-Vag 1.8T puolat
-Laajakaista lambda
-Ipd:n säädettävät reaktiotangot + panhardi taka-akselille.
-EBC:n turbo groove jarrulevyt ja greenstuff palat.
-2x bosch 044 pa-pumput + suodatin
-SuperPro uretaani puslat joka paikkaan.
-100 cell kisakatti
-60mm dumppi
-Isompi suutintukki
-PA-linjan alku AN10 ja AN8 kokoista pumpuilta eteenpäin. Liitokset lentokoneliittimillä.
-säädettävä PA-paineensäädin.
-downpipe 3,5"rosteria ja loppuputki 3"rosteria
Tässä muutama kuva:






Täältä lisää kuvia ja infoa.
https://sites.google.com/site/vesanvolvosivut/galleria