Nyt kun pitkät valot on reilassa niin olisi aika miettiä lyhyiden valojen parantelua joko ledillä tai xenonilla. Asennus heijastinumpioon ei ole vaihtoehto, joten pitää lähteä DIY -linjalle.
Tämän tyypin tekosia olen vähän katsellut sillä silmällä;
https://www.youtube.com/watch?v=imIiglkq7HA
Ihan hiton laitonta, mutta ainakaan ei tulisi sitä muita sokaisevaa hajavaloa 
Se heijastinumpioon laitettu xenon polttimo ei välttämättä anna huonoa valokeilaa, mutta niitä täytyisi vähän testailla. Kyllähän niitä on paljon tehdastekoisiakin xenoneita heijastinumpiossa.
Mä rakensin Vivaron umioihin xenon linssiumpiot heijastimen tilalle.
Tuosta videosta poiketen, mä pulttasin linssimpion kulmaniveliä käyttäen alkuperäisen heijastimen kiinnikkeisiin, niin että pystyin edelleen säätämään sitä alkuperäisin säätöruuvein. Tosin tuon mitoitusvaiheen jätin tekemättä, jolloin mulle jäi havaitsematta että umpio on auton keulassa vähän vinossa, ja lopputuloksena säätövara loppui kesken ja valokuvio jäi kapeaksi.
Toinen ongelma oli se että linssixenon ei mitenkään automaattisesti anna parempaa valokuviota tai kantamaa kuin hyvä halogeeni. Mä ostin Hellan mm. Sisussa käytettävän linssiumpion, mutta se ei oikeastaan ole mitenkään kovin ihmeellinen, vaikka valokuvio olikin ihan terävä, mutta esim se kaikkein kirkkain kohta valokuviossa ei ollut siinä leikkausrajalla, vaan hieman sen alla.
Lisäksi ongelma oli avatun umpion tiivistäminen. Mä en saanut umpiota riittävän tiiviiksi, joten se huurtui sateella (siis ei se linssiumpio, vaan Vivaron alkuperäinen kokonainen valoumpio), lisäksi kun sinne pääsi vesi sisään sinne pääsi myös pölyä yms likaa, joka sai vähitellen valotehon heikkenemään ja muutti valokeilan ylärajan myös epämääräiseksi.
Lailliseksi tuon systeemin tekeminen onnistuu jos rakentaa automaattisen korkeuden säädön, on lampun pesimet, ja jättää sen alkuperäisen umpion päälimuovin pois. Tuossa korkeuden säädössä on jotain vuosimalli rajoja, 90-luvun ja sitä vanhemmissa laitteissa sitä ei välttämättä tarvitse. Automaattisesti (ja aktiivisesti) korkeussäätyvä alusta riittää myös tuohon korkeussäätöön.