Ei ole nyt ollu kiinnostusta tota imusarjaa tehdä, niin sovittelin tuon laturin nyt kohdalleen.
Eli laturi nyt Boschin 100A muutettuna kiilahihnapyörälle, joten luulisi passaavan ruiskun ja muiden sähkölaitteiden kanssa oikein hyvin. Laturin kannakkeet täytyy vielä tehdä kunnolla, mutta ainakin on nyt haettu kiinnikkeille etäisyydet yms. Että hihna kulkee suorassa, eikä laturin runko hakkaa koriin mistään kohden.
Hihnaksi laitoin 10x913, kiristysvaraa on myös 10x925 hihnalle, mutta sillon laturi menee tosi lähelle apusimpukkaa.

Seuraavaks olis vuorossa varmaan välijäähdyttimen paikan suunnittelua, edellisellä sivulla kuva kun jäähdytin keulalla, mutta siinä kohden tulee ongelmaksi, että vesipumpun ja välijäähdyttimen väliin jää ihan max 70mm tilaa. Siihen väliin pitäisi saada mahtumaan itse jäähdytin ja flekti/flektit.. Eli ahdasta tulee.
Yksi vaihtoehto olisi, että keulapalasta leikkaisi pohjan auki ja pudottaisi välijäähdyttimen 10cm alemmaksi, silloin saisi tuotua paljon edemmäksi ja jäähdytin/flektipaketille jäisi enemmän tilaa.
Semmoinen kanssa pyöri mielessä, että voisiko flektit tuoda välijäähdyttimen etupuolelle, vai häviääkö flektien teho syyläriin nähden jos on välijäähdytin nöiden välillä?

Jos on jonkinsortin näkemystä näihin, niin saa tulla kertomaan mielipidettä ja vinkkiä niin voisi ehkä saada eteenpäin tätä
