Nyt on M45 paikallaan, ilmeisesti Saabin asetelmalla ja jollakin ei ihan vakio levyllä, levyssä oli kahta eri mallin jousta ja väriltään muistaakseni sininen/punainen, ei tullut numeroita otettua ylös.. Mutta oli siinäkin hommansa. Kävin ihan pienen lenkin heittämässä niin kyllähän kaikki vaihteet pelittää, vaan kauhea ujellus kuuluu laatikosta, eli siis laatikon äänimaailma ei hiljentynyt, vaan muuttu kolinasta ujellukseksi.

Lisäksi painelaakeri pitää ääntä, sekin oli joku käytetty omista varastoista. No tällä mennään leimalle.
Konttorilla kävin eilen paperinipun kanssa ja hänen mielestään riittävät paperit olis kasassa tekniikan muutoskatsastusta varten.

Jarruja täytyy vielä tutkia kun hieman meinaa puoltaa, liekkö vielä ilmaa putkissa vai mitä, kaikki kuitenkin uutta jarrujen osalta.
Miettinyt tarviiko akulle tehdä kotelo kun on bensatankin kanssa kontissa? Toki tankin ja välisäiliön huohotus on auton alle, sekä akun ylivuoto/huohotusletku on vedetty myös auton alle.
Jonkinnäköinen ilmanpoistoritilä varmaan täytyy kontin pohjaan tehdä että ilma ja mahdolliset vähäiset höyryt poistuisi kontista.
Kuvia ei oo tullut taaskaa otettua, tuossa nyt kuitenkin muutama kuva laatikon kannakkeesta minkä tein kokonaan uusiksi.



