Tuolta mun showroomista voi käydä ihmettelemässä miten R istuu H&R -35mm jousilla. Jos kiinteä madallus siis on minkäänlainen vaihtoehto. Ite jouset ei taida olla pahan hintaisetkaan, toki kun niihin hommaa jotkut konit tai bilsteinit kaveriks niin ollaan bc:n hinnoissa. 
Mut ite oon kyllä tykännyt noista!
Okei. Kiinteät alustat on hyviä, saattaa olla että parempia kun coilit ja varmasti parempia kun halpis coilit.
Niissä kuitenkin se korkeus on se yksi joka uudesta vähän vielä ajankanssa laskee, mutta onko se sitten sopiva? Tuliko jopa liian matala, tai jäikö maasturiksi. Harvemmin kukaan ostaa käytettyä sarjaa joka on edes ollut alla alle 1000km. Jos ostaa ni pitäs se melkeen ilmaiseksi myydä.
Coileja saa hintahaarukassa 280-2800e karkeasti sanottuna. Sillä 280e coilillakin saa sen maavaran sopivaksi. Lisää kun laittaa ni saa varmasti jo "mukavan" alustasarjan.
Kävin kolmisen vuotta sitten samantapaista keskustelua tästä samasta aiheesta. Kun omistin V40 T4:sen joka oli myös automaatti.
Kritiikkiä tuli siitä kun päädyin Ta-Technix:in coileihin.. Siihen rahaan sai vähän pintakovan alustan jolla sai maavaran sopivaksi. Se riitti itelle.
Sama pätee tässä. OEM alusta menee pakettiin ja hyllyyn ja Ta-Technix:it tulee alle. Jotku sanoo mitkälie tekniksit

Tämä ei ole ratalelu vaan jokapäiväinen käyttöauto josta koitetaan saada siistin näköinen sopivalla pudjetilla.
Tämä taas on tuleva ratalelu, johon tulee sitten kunnon alusta!

