Viimeviikon perjantaina käytin 740 leimalla ja puhtain paperein läpi kerrasta, nyt tullut joku 500km ajeltua ja hyvin pelaa.
Ainut ongelma mikä on ilmennyt on se että syöttö loppuu kesken, 1,5 bar kun ylittää ahtopaine niin loppuu mustan tuleminen kokonaan, vaikka pumpusta on ruuvattu kaikki irti mitä pystyy ilman että tyhjäkäynti rupeaa ryntäämään.
Onko kellään tietoa mistä saisi isompaa nestepäätä, se kait on ruvettava vaihtamaan että rupeaa soppa riittämään.
Koneeseen muuten tuli kivasti lisää eloa nokkka-akselin vaihdolla, nyt laulaa iloiseen ylhäälläkin kun on r-koneistuksen nokka on paikallaan.
Aikaisemmin ei myöskään tehnyt sitä että rupesi märällä asfaltilla sutimaan kiihdyttäessä

Loppujen lopuksi moottorin kokoonpano on seuraava, 850 TDI lohko, männät ja kansi, kampiakseli ja kiertokanget audin AAT moottorista.
Tällä yhdistelmällä saatiin toimiva kokoonpano.
Loppuun kuvia eri vaiheista.

Kampiakselin kaulojen kiilloitusta...

Osia odotellessa oli aikaa siistiä radion sähköt. Siirsin konehuoneesta apukaukovalojen ja sumareiden releet tänne jotta sai konehuonetta siistimmäksi. Vedin myös uuden syöttövirtapiuhan kaveriksi tuonne sulakerasialle jolloin jännite nousi mukavasti ylöspäin ja myös valot kirkastui.


Koneen purkua kankin vaihtoa varten, portterin veivi ei käynyt AAT audin koneen kaulalle vaan nappasi jumiin kun kiri kiertokangen pultit.

Ja kasaanpäin menossa...



Takaisin konehuoneeseen...

Kaveri kävi vasta hankkimallaan laikka-avo 242 vierailulla hallilla...

Ja konehuoneen nykyinen ilme, vielä pientä siistimistä löytyy...

Ja vasta leimattuna ....