Viikonloppuna tuli Ameriikan GLE laitettua rallikuntoon, eli vaihdoin kardaanin tukilaakerin ja eteen renkaat joissa ei ole rungot paskana

Noh ekalla ralli EK:lla auto sammui mystisesti eikä millään meinannut lähteä käymään, mutta lähti kuitenkin ja päästiin takaisin varikolle tutkimaan vikaa, se löytyi n 1h etsimisen jälkeen vika löytyi ja se oli selvä, suuttimien johtojen kuoret oli murentuneet 8cm matkalta ja ottivat yhteen samassa nipussa kulkeneiden maadoitusjohtojen kanssa

Noh eikun uutta johtoa väliin kera tinan ja kutiste sukan ja taas mentiin

Oli kyllä lystiä painaan menemään sorateitä niin paljon kun uskalti pää ajaa, vauhtia ja vaarallisia tilanteita riitti ja mikä parasta oli hauskaa myös

Tuli vaan huomattua että on pirun paljon parempi äänieristys tässä GLE mallissa, vaikka kierroksia on koneessa sen 6000 minkä antaa kiertää niin tuskin kuulee sisälle koneen ääntä

Ainoa meteli mitä sisälle kuului selvästi oli kivisuihkut mitkä lenti eturenkaista pohjaan, tuntu kuin olisi helmoja hiekkapuhallettu murskeella

Loppuun vielä kuva, huomatkaa kaverin taidokkaasti maalaamat vanteet

