Osto kunnossahan auto oli todella perus pappa volvo.
Tekniikka oli D24 + M47.
Ekakone hajosi 486tkm kohdalla jakopään petettyä.
Noh koneen hajoamisen myötä ostettiin varaosa auto josta saatiin ehjä kone joka turbotettiin.
Tosin kansi halkesi 16 tkm jälkeen autosta ja taas oltiin ilman kulkupeliä.
Noh onneksi heti löytyi täysin rempattu vapari kone (aj 70tkm) johon taas viskattiin turbohilut kiinni sekä myös nyt cooleri ja öljynjäähdytin.
Kytkin vaihdettiin SRE:hen ja loppui luistaminen siihen. kytkimen toiminta tosin pitää vielä muuttaa nesteelle.
Tällä hetkellä auto on tallissa työn alla ja ruosteita on otettu kiinni sekä pohjia tehty kun värkki maalataan uudestaan kokonaan eri värillä.
Tekniikkaa kutitellaan vielä 12mm nestepäällä, täysalumiini coolerilla ja isommalla ahtimella (HX 35 tjsp).
Ja kuvia:


Just ostettuna

Viime talvena vähän kolahti kaiteeseen, noh tekevälle sattuu...


Päivitetty ulkonäköä turbon maskilla, kirkkailli vilkuilla ympäri auton ja virgoilla




Ja tässä mennään nytten ja jatketaan aina kun keretään.
Lisää kuvia:
http://s79.photobucket.com/albums/j139/Volvomies89/Volvo%20740/