Dieselin m90 on kyllä todella hankala löytää, mutta onhan siinä se hyvä puoli että menee paikalleen ilman kummempaa sovittelua.
Noita 260 getraggeja kiinteällä kytkinkopalla on kyllä hyvin tarjolla mutta vaatii hiukan enemmän sovittamista, vaikka taisi niihinkin jotain valmista välilaippaa saada? Mutta onko niissä sitten kunnolliset keskitystapit yms valmiina?
Irrotettavalla kopalla taas ei hirveen usein näy tyrkyllä, muutakun niitä 4-vaihteisia..
Getraggi ei tule kysymykseen senkään takia koska auton työmatka kulkine ja sitä tarvitaan jokapäivä 130km matkan taittoon, laatikon vaihtamisen takia en osta toista diesel autoa

En halua miehitellä, enkä väntää veistä haavassa
, mutta itse löysin Saksan Ebayn kautta dieselin M90 laatikon 270 eurolla. Siihen rahtia päälle 110 euroa, niin kokonaishinnaksi tuli 380, joka ei todellakaan ole paha.
Silmät ja korvat vaan auki, niin voi käydä tuuri 
käänsit jo

Etsintää jatketaan toivoen että sitten kun löytyy laatikko löytyy myös käteiset sen ostoon

Noh joo mut jotain tullut tehtyäkkin autolle taas tänään.
Öljyt ja suodattimen vaihtelin moottoriin kun 10tkm tuli täyteen entisillä.
Koneeseen laitoin myös kiinni alkuperäisen td huohotus vermeet kun vihdoin ne sain hommattua, tähän asti on huohottanut suoraan venttiilikopan reijästä pellolle kaasut

Ja vaihdoin kardaanin tukilaakerin kumin uuteen, entinen oli ihan kaput, samalla pesin tukilaakerin puhtaaksi vanhoista vaseliineista ja laitoin uudet tilalle.
Olisin laittanut samalla uuden laakerinkin mutta sitä ei nyt tähän hätään saatu.
Ja tuli myös talvivanteet ostettua kokua 15" ja alumiinia, pitää vaan maalata sopivaan väriin ennen kuin kumit vääntää niille
