Toi kyllä jakaa mielipiteitä kahtia aika rankasti. Alunperin kiinnittyy pinnapulteilla, mutta tähän tulee joku toinen ratkaisu. Ei viitti takaluukkua uhrata jos joskus haluaakin tuon pois. Ei se välttämättä näytä ihan kauheelle? Ehkä?


Kävi vähän mielessä jos trimmais noita reunoja kapeemmiks tai noita alas tulevia osia ainakin. Toisaalta arvokkaampi se kai noin räpeltämättömänä olis. Kuvaa tuijotellessa tuli mieleen, että vois alumiinista väsätä tuon suojalevyn mikä näistä koukullisista on aina heitetty pois.
Ata:lta tuli tänään tuommoinen tarra mittaristoon:

Nyt saa 220kmh näyttämän tuohon sähkömittariin ja trippi ym. pysyvät oikeissa kohdissa. Alkuperäisetä poiketen tossa on kiiltävä pinta, mutta ei anneta sen haitata. Kiitokset tästä. Lopullinen mittariratkaisu on nyt siis K6241 ja 11-hampainen anturikehä. Riittävän lähellä mulle.
Suuttimet tuli pakattua ja kiikutan ne vielä tänään postiin kohti Finjectoria. Saa sitten selville mitä nuo 630cc Dekat ovat oikeasti ja muuan velho pääsee tekemään tähän peruslastun. Samalla Kouvolassa käytiin myös katsomassa hopeeta 1983 Turboa, mutta lohduttoman kunnon vuoksi mukaan tarttui vaan Snowcap, kolikkolokero, sulakerasian kansi, Coolerimallin paisari TUA:han ja uudet helmapellit TUA:han. Sovittiin myös kaupat täysin ehjästä kojelaudasta jonka käyn noutamassa myöhemmin.
Motonetissä tuli tänään asioitua syylärin tilaamisen merkeissä ja samalla katselin, että jarruosissa saattais olla sopivat apupalat tuohon kytkinletkun teetätykseen. Jännityksellä käyn huomenna katsomassa oliko asia tosiaan näin. Jos ei ollut, niin keskiviikkona pitäis käydä vielä parissa puljussa kyselemässä letkua.