Lyhyt kertomus: Vaihdelaatikon kannakepalkki Evo 2! Ei tuo ensimmäinen versio miellyttänyt, niin tekasimpa UV:n kunniaksi uuden. Kuvat on puhelinkakkaa, mutta koettakaa saada selkoa.
Ensiksi tungetaan tarpeeksi puupalikoita moottorin ja tulipellin väliin. Tämän voi myös korvata tunkkaamalla lootaa ylöspäin, mutta itsellä ei nyt ollut tunkkia hollilla sopivasti.

Seuraavaksi etsitään HiPo mittaustyökalu ja könytään auton alle tarkastamaan vähän mittoja:

Seuraavaksi silpotaan merikontin jumalallinen lootapalkki:

Nyt siirretään HiPo mittaustökalu 240 kannakepalkkiin. Harvinaisen tervepeltiseen vielä!

Piirretään tussilla linja ja leikataan. Itketti niin paljon, että unohtui ottaa kuva.
Tämän jälkeen tehdään näistä yksi hyvä palkki. Seuraavaksi könytään taas auton alle ja ihmetellään, että tämähän toimii!

Todisteena vielä kuva mosasta ilman puupalikoita. On siis loota kannakepalkin varassa:

17mm lenkki tuo vähän hahmotelmaa tilasta. Sitä ei liikaa ole. Täytyy vaan toivoa, että ei joudu YKK-anturia tähän ikinä vaihtamaan...
Tässä vaiheessa iski rakentajalle nälkä, joten hommat piti keskeyttää. Seuraavaksi pitää mennä irroittamaan tuo palkki ja räkiä se kunnolla kasaan. Jos vaikka saisi lopullisesta tuotteesta kuvankin. Viimisessä fotossa näkyy muuten yksi ongelma lisää. Jos tuonne tunkee 3" DP:n, niin se joko kolisee tulipeltiin tai pitää irroittaa aina öljynsuodatinta vaihtaessa...

Mulla olis tämän alkuperäsestä B19ET:stä se ryöstölaippa ja rojut jemmassa. Jos tuon systeemin muuttaa sille, niin riittäkö vaan että hommaa sen lohkoon tulevan pultin ja vetää vesiletkulla lenkin tohon nykyseen systeemiin?