Onko sulla mitään jälkiasenteista "extraa" sinne? Oman auton virrankulutusta aikanaan selvitettiin kun tässäkin on jo "liikkeestä lataaminen," vaikkakin ilman S&S eli laturi lataa vain rullatessa ja vain tarpeessa; Taksamittari päälläollessaan yhdessä navigaattorin (suoralla virralla) kanssa kuluttavat niin runsaasti, että auto ei koskaan vaivu "lepotilaan" lukittaessa ovet > ei pysty määrittelemään kuinka täysi/tyhjä akku on > akku jää ajansaatossa vajaaksi. Talvisin pitää latailla CTEKillä parin viikon välein yön yli, että pysyy patteri kondiksessa
tai opetella sammuttamaan laitteet kun vuoro loppuu.
Mutta AGM akku on ehdoton Webaston kanssa, tämäkin oli ihan tehdastilauksesta kelloineen,
silti käsittämättömästä syystä ei AGM akku alkuperäisenä, vaikka sinne sellainen olisi kuulunut. Sain tapeltua akun takuuseen, korvaava AGM akku vaan on ~10cm lyhyempi kuin mitä koteloon mahtuisi.

Mutta sellainen sinne laitettiin, eikä yhtään isompaa. Viime talvi nyt oli mitä oli, näkee nyt sitten mitä pienoisakku on miehiään.