Volvo on calli herjaa huoltoa koska auto on käytössä eikä palvelua ole aktivoitu ollenkaan 
Olipas käyttäjäystävällinen, kun tätä ei kerrottu mitenkään ruudulla

Jännä tuo laatuvaikutelma koska minusta se oli paras nimenomaan verrattuna X5 ja varsinkin Mersuun mutta tottakai henkilökohtaista preferenssiä mukana, puulistat pitää valita muuten ei tule.
Toki samoin minulla. Ne halvat kiiltopinnat teki paljon hallaa, erityisesti ratin napeissa. Ja se vilkku (tiedän, pieni asia). Ja tuo, että kuului natinaa jostain ja muovikolahduksia takapenkin turvavöistä.
Nämä ovat mielestäni harmillisia, koska pienellä lisäefortilla olisi voinut tehdä sen lopullisen "murtautumisen" samalle tasolle. Nuo pienet asiat kun olisi ollut ajateltu loppuun asti, niin tuohan olisi täysin killerivehje perhekulkineeksi, jos ei kaipaa mitään M-tason tehoja.
Tuossa hallissa just kokeilin niin mulla osuu tukka kontinyläreunaan ja olen 187cm+duunikengät ja tukka melkosen pystyssä
autossa oli varmasti easyaccess moodi kytketty joka tiputtaa autoa 4cm lukituksessa tai takaluukku säädetty matalalle.
Toivottavasti oli näin, sillä vaikka aika lyhyt oletkin, niin ihmettelin kyllä miten meidän autoa korkeammassa autossa aukeaa luukku niin matalalle.
p.s. TimoV8: Audi Q7 ei ole vielä Helsingissä koeajossa, pyysin ottamaan yhtyettä, kun on saatavilla pitkään koeajoon.