Joo - lääke on helppo

Kokonaisuuteen ei juuri nyt sovi - ensi kesä on käännekohta, jolloin pitää tehdä päätös - jos ja kun luopuu kahden auton taktiikasta, joista kumpikaan ei tällä hetkellä liiku edes viikottain, ja siityy yhteen mieluusti täyssähköiseen.. Henkisesti olen valmistautunut siihen, että toi kakkosauto muuttuu ykkösautoksi pariksi vuodeksi, kun odotan sitä sopivaa. Nykyisestä tai edes seuraavasta xc90:stä tuskin tulee täyssähköversiota (minulle) riittävällä toimintasäteella, mutta jos lisäisivät toimintamatkaa sähkö+bensa yhdistelmällä, mieluummin sähköllä, n. 100 km niin se viimeinenkin henkinen kynnys ylitettäisiin. On outoa, että sähkö- ja bensaletkun heiluttelu käytännössä karvan alle 500km toimintasäteellä on liikaa, mutta olen valmis hyväksymään täyssähkön toimintasäteeksi 250km toimintamatkan kelillä kuin kelillä ja jatkuvan pistokerumban..
Muistattehan, että olin jo tovi sitten miettimässä lisäpenkkien heivaamista ja niiden tilalle lisä akkupaketin virittämistä... eli kait sitä aika sekaisin on.
Mun korviin ei alun pikkujuttujen jälkeen ole kuulunut pahaa T8:sta, eli lienee kaikin puolin onnistunut paketti.