Meinasin esim syttykartan kuormarivien väliä vai onko se sittenki 0.6v vai oonko mä ihan metässä tämän asian kans?
Sytkän kuormarivit seuraavat LH:n kuormatietoa muutamien manupulaattoreiden keralla, joista torque-adjuster on yksi muttei todellakaan ainoa.
Eli IMMun lukemasta ei saa mitenkään syttykartan riviä selville, ellei tiedä tarkkaan kaikkea muuta LH:n kuormatiedon säädöistä.
EZK:lle saa kuormatiedon menemään ylimmälle riville vaikka heti tyhjäkäynnin jälkeen tai vastaavasti se ei nouse ylimmälle riville edes silloin kun IMMu on tapissaan.
Lyhyesti täytyy todeta, ettei noita EZK:lle vaikuttaviin kuormatieto asioihin pidä mennä räpläämään ellei ole erittäin hyvällä hajulla mikä tekee mitäkin, sillä siellä se vasta loputon säätämisen suo odottaakin.
Ainoa jota voi kokeilla säätää on torque-adjuster vakio, muista pitäisin sormet irti. Tosin eivät ne yleisesti tiedossakaan ole, joten niitä ei ole näkyvissä yleisesti käsillä olevissa XDF-tiedostoissa.