Olisi tosiaan mahdollisuus ostaa kaverilta tuommoinen ostrichi. Koko topicin olen lukaissut läpi ja jotain perus juttuja rupean ymmärtämään tuon LH:n säätämisestä.

Raketti-tiedettä tämä ei lopultakaan ole, ennenkuin laitan LH:n rakettiin!

Mega on oikeasti lopultakin vaikeampi perus-säätää kuin LH, sillä mihinkään triggeri-ongelmaan asia ei jää kiinni tai tyhjäkäynnin perus-säätöihin. Käynnistyksestä puhumattakaan.
Mutta elikkäs, tällä hetkellä autossa on tonin lastut, 16t mitsu 1 bar ahtoja ja aikalailla vakiota muuten.

Vakio IMMu tapissa, Suuttimet täysin tapissaan ja siinähän ne tärkeimmätä olivatkin!

Isommat sumut kehiin 012 IMMun kanssa, niin et riko konettasi ihan heti.
Tuolla ostrichilla varmaan saisi tuon turbon ainakin maksimoitua helposti 012 immulla ja soppelin kokoisilla suuttimilla, mutta koska tulee vastaan se että pitäisi tuota sytytystä alkaa säätämään.
Syttyä pitää säätää jo vakio-kokoonpanossa, tai siis heti sen jälkeen, sillä se vakio-kartta on yli yyber-turvallinen kaikissa tilanteissa.
Mutta ahtoja lisättäessä sieltä löytyy nakupisteitä yllättävistä paikoista kannesta yms. johtuen.
Wiinalla noihin ei törmää ennen pakopaineiden nousua ja sitten se hakeminen alkaakin.
Tuon sytkän säätämisestä en ole oikein mitenkään perillä. 
No, voit lohduttautua sillä, ettei kukaan muukaan ole!

Kartat tunnetaan, muttei esim. lämpötila-riippuvia juttuja kunnolla. Oikeasti ainoa tärkeä säädettävä asia on syttykartta kuorman funktiona, joka on hyvin tunnettu (8*16 kartta).
Lämpötila-asiat kiusaavat minulla ilmeisesti viallisen lämpötila-anturin vuoksi, mutta vieläkään en ole mittaamalla anturin sekoilua kiinni saanut!

Ja minkäslaisia ledejä ootte tuon bensa ja sytkäboxin väliin laitellut, olisi kiva itsekkin tietää niin näkisi että nakuttaako kone vai ei 
Voltti-mittaria on käytetty erilaisissa muodoissaan, sillä se ilmaisee esi-sytyksen (nakutus ennen kipunaa) ja tavis-nakun eri jännitteillä.
Stabiili on ~7V ja nakutus kipunan jälkeen on alle 2V ja nakutus ennen kipunaa on +10V.