Minkäs takia tuossa on 15 riviä Y akselilla? 
Moka, eli kopioi tuon kartan riveille 2-16 ja kopioi alimman rivin uudelleen alimmaksi riviksi.
Mitä nuo käännekohdat ovat IMM linearisointi käppyrässä käytännössä? Kannattaako suoraan ctrl+c ja ctrl+v kun immu on vaihdettu 012 ja jättää sellaiseksi? Jos muutan lukuja linearisointi käyrässä isommaksi niin luuleeko LH että ilmaa menee koneelle enemmän mitä oikeasti? Eli kuorma kasvaisi? 
On tullut lueskeltua topikkia sen verran että riittäisi siis vakio 4:n, main fuel mapin, fuel cutin ja se immun kippuran säätö riippuen kokoonpanosta ja polttoaineesta mutta juolahti nuo tuosta immun kippurasta mieleen.
Paljon vähämmän järkevää kysyttävää näin alkuun kun ei ole vielä päässyt säätelemään..
Ctrl C + V 012 immun käyrälle ja sitten taite kohtiin arvot LOw 81 ja High 153 ja se on siinä.
IMMun kippuran lukujen kasvattaminen lisää kuormaa (myös soppaa) polttoaineen laskennassa. Mitään omia kötöstyksiä ei kannata tehdä, ellei ole tarkkaan käryllä mitä tekee ja miksi.
Vakiota 3 kannattaa myös pienentää jos sumut ovat isot ja tyhjäkäynnillä ei meinaa sopitus rauhoittua (nätti stoikka). koska em. vakio säätää suutinten minimi aikaa.
Tyhjäkäynnin nurkissa kartassa tulisi olla 30-50 välillä ja korkeilla kuormilla 190-240 välillä. Jos näin ei tapahdu, on vakio 4 väärässä arvossa tai sitten kuorman skaala on pielessä, mitä voi sitten runkkia vakiolla 1. Vakioon 2 ei kajota koskaan.
Myös kuormatietorivit kannattaa skaalata uudelleen isolla ahtimella, jotta kartta ns. riittää koko alueelle.