3827 lambda closed loop arvoksi 10 ja flag lambda feedback pois käytöstä ja perus bin 937 muistaakseni, se mistä on säätäminen hyvä aloittaa...
Otin muuten vielä lambdasäädöt käyttöön niin sitten se seilaaminen alkoi ja tyhjäkäynti tippui sammumisen rajamaille....
Mulla alkaa ja epäilys tuohon fefen toimintaan
Taidan nyt ajaa vakio kartat ja vaihtaa 016imm sitten kokeilla säätää vakio #4 kohdalleen että saisin leimalle vietyä, vai täytyykö ruveta suutin jumppaan...
Sen jälkeen harrastella säätämistä uudestaan kun pääsee autolla tienpäälle...
Eli lippu 3867 pois päältä = Lambda säätö tippuu pelistä.
Noita closed loop arvoja ei kannata rukkailla ihan aluksi (3827). Se kertoo ns. maksimi kuorman jolla lambda tipahtaa pois pelistä. Sitä sekoittaa myös kartta 3C67.
IMmun toimintaa voi tarkkailla IMMun linearisointikäyrästä, sillä se kertoo suoraan mitä IMMu kertoo ilmamassan määräksi.
Vakiota #3 tarvitsee käpistellä siinä vaiheessa jos tyhjäkäynti jää rikkaalle (suuttimien minimi aukioloaika).
Sen voi tosin heittää suoraan arvoksi 30 suuttimillasi.
Vakio #4 lienen siellä 1400-1500 kantturoissa noilla suuttimillasi. Muista, että tämä vakio on logaritminen, eli mitä pienemmäksi se menee, sitä enemmän 10 numeroa vaikuttaa. Kokemusperäisesti sanon myös tämän, että ns. nollaan päättyviä tasalukuja ei kannata käyttää (esim 1440) vaan esim. 1442.
Olkaa nyt joku rohkea ja kokeilkaa Emumasterin Det purkkia joka korvaa immun map anturilla. Saatte pioneerin ansioristin
Miten tämä liittyy LH:n säätämiseen?