Lähes sama ilmiö kuin edellä. Suuttimet 850cc/min EV14 ja suutinvakioita räplätty suuntaan jos toiseen. Polttoaineena E85.
Kun saa vakiolla 4 käymään nätisti tyhjäkäyntiä (lambda ~1), ahdoilla mennään jo PLX:n laajakaistan mittausalueen ulkopuolella, lambda siis <0.68

Fefe-imm, painepuolella ja erillinen dumppi... Ostrichilla seuraten imm käyttäytyy kyllä loogisesti, mutta nakuledi palaa himmeänä jatkuvasti??
Startatessa välkkyy kirkkaana on-off tyylillä.
Koneena jälkiahdettu B230F, turbona td04hl-16t. Sytkäkarttana B230FT vakiokartta.
Bensakartan muutokset kyllä vaikuttaa, tuntuu vaan hölmöltä muuttaa karttaa kovinkin paljon laihemmalle, että saa seokset edes mittarin mittausalueelle...