A.
Vaatii muokkauksen LH:n rautaan joka on minulla vieläkin "vaiheessa", kun on ollut kaiken laista turhaa.
Ja tuo perkeleen sarja nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä on vienyt sitä vapaa-aikaa aikas "kivasti".
Siihen päälle vielä hääasiat yms. niin vaiheessa ollaan vielä.
Työpöydän nurkalla se puoliksi modattu LH:n purkki odottaa vieläkin jatkamista jumalattoman kasan hauenleuka piuhojen keralla.
Suoraan prossun AD-muuntimeen IMMun kytkeminen aiheuttaa uuden LH:n purkin hommaamisen.
Sitä vahvistintan pitää muokata (3kpl vastuksia vaihtoon), niin se nielee uuden IMMun signaalin mukisematta.
Ja kuten harmaahattu sanoikin, linearisointi kippura on aikas pitkälti tehty 519 IMMulle. Jäänyt testaaminen vaiheeseen jostain syystä (kun vuorokaudessa on vain 24h). 
Älä ressaa. Se on vaan LH.

On kyllä perseestä noi 012/016 100% ehjien saatavuus, magneti marelli (joo perseestä) myy 012 tarviketta. Oliko jotain 80€ (autodocin hinnat vaihtelee rajusti), voi olla toimivampi kuin kiinalaiset, tai sitten ei.
Kuka ottaa riskin, säkillinen noita 012, 016, 012 kiinalaisia (lanka sekä filmi) itse testaanneena, en kokeile enään yhtään, eikä mulla kyllä riitä vaparissa puhku todeta enään toimivuuttakaan.
https://www.autodoc.fi/magneti-marelli/9227455Sama ongelma on mm. Audeissa (RS2, S2, S4), Bemareissa alkupään, 325, 525. Kaikissa Motikka lankaimmulla ja lankaimmujen hinnat nousseet parissa vuodessa n. 3-4x hinnoiltaan. Perus bemarin maf on 900€. Edellämainittuihin saa bolt on aftermarket ecuja, jollon kukaan ei mieti sekunttiakaan mitä tehdä. Hölmöä kyllä vakio autoon vaihtaa ecu... Saati 300hp vinokoneeseen.