LH kun ohjaa vain 4-pyttystä niin ei top 1 ole enää realistinen. 6-cyl tinakoneet megalla on jo sen verta kova sana.. Tietty jos joku haluaa varjokisat nopeimmasta nelarista..
Luulis sun tietävän, että LH:lla voi ohjata kahta bankkia ja vaikka V8 kuten 928 Possussa.

Suutinten skaalaus-tempun ja monet muut jutut opin aivan itse ja kerroin sen suutinten skaalaus-tempun myös julkisesti mm. bricksillä ja täällä.
Mikä siinä on vaikeata myöntää, että olen keksinyt jotakin LH:sta, mitä muut eivät aikaisemmin tienneet. 
Kaikkein tragikoomisinta tässä on se, että he jotka eivät ole LH:ta koskaan säätäneet, tulevat kertomaan minulle mitä sillä voi tehdä ja mitä ei! 
Tuo on totta että suuttimien skaalausta ei ole kukaan muu maailmassa julkisesti kertonut. Ja LH vihaajat koskaan yhtään kunnon lastua ajanut/tehnyt/kokeillut? Niissä on iso ero.
Tärkeintä auton moottorinohjaimena on SÄÄTÖ. Huonoilla säädöillä hyvälläkin moottorinohjaimella saa pelit rikki, vai mitä Hegeh? (provo, vitsi elä suutu)

Saahan tuota tehoa vaikka tuplakaasareilla jos siitä kiinni. Lähinnä pointtina se että LH:ta pystyy säätämään ja vielä helposti. Toimiva, halpa ja järkevä.
Megan säätäjät siirtyy megaan, sekin on toimiva, halpa... Ei ehkä paras kylmäkäynnistyksiltään (en tiedä uusimmasta).
Ne ketkä ei ole LH:ta säätänyt lastuja eivät taida ymmärtää että senkin saa toimimaan
oikeasti isommilla tehoilla hienosti kuten "parempi moottorinohjaus".
Säätö on tärkeintä.
Esim. Ruotsissa vehkeet kestänyt vuosia hienosti nipussa ja isoilla tehoilla. Täällä tyydytään Fordin OHC turbottamisessakin n. 250hp (männät eivät muka kestä) kun Ruotsissa säätämällä megalla vakio OHC:sta saadaan nelosella alkavia lukuja. Siinä on EROA.
Säätö on tärkeää, ei moottorinohjaus tai kuka sen säätänyt. Kunhan se on just niinkun pitää!Semmonen tässä tuli mieleen kun mikan näitä myynnissä olevia lastuja monesti manaa, niin oletko ollu heidän kanssa tekemisissä jotta meille tavan tallaajille saatais markkinoille ns parempia bulkki lastuja?
Taitaa ongelmana olla raha. Itteäni ainakin vituttaisi luovuttaa suorat binäärit ihmiselle kuka vääntää niistä 50€ kpl rahaa ITSELLEEN. Kehuen tietenkin että hän itse ne tehnyt.
Tarkotus auttaa harrastajia, ei lastukauppiaita suorilla binääreillä. (tosin taida kukaan bulkkilastu vääntäjistä ymmärtää oikeasti LH:n päälle...

)
Ohjeethan on jo Mikanin topicissa, bulk lastut silti samaa (miksi muuttaa kun nekin myy)
Eihän se monestikkaan ole itse ruisku joka sitä maksimitehoa rajottaa. Monesti tulee vaan se säädettävyyden helppous vastaan eli ei maksa vaivaa jollain vakio ruiskulla ruveta sääteleen ku helpommalla pääsee aftermarketti ruiskulla. Monet vakio ruiskut on paljo monipuolisempia mitä nykyset kalliitkin ruiskut mutta juuri toi säädettävyyden vaikeus tekee niistä vähemmän koukuttavia.
Mut jokainen taapertaa tyylillään. 
Onko toi LH ruisku ilmamassamittarin/määrä perässä vai map-anturin?
Tuo on totta. Sitä kun ei ymmärretä. Pitää aina olla joka osa "FULL RACE" et saa "tehoa". Vakiot on paskoja.

IMM.
Hymy huulessa kirjotettu. Miettikää hetki ja lukekaa uusiksi. Tässä nyt oikeasti kukaan nostamassa Mikania jalustalle jumalankorvaajaksi.
Mikan tehnyt hienon työn, ehkäpä bulk lastutkin paranee?

(vinkki lastuttajille)
Rohkeasti Ostrich käsiin ne ketkä sitä harkitsee.

ps. LH on hieno laite, toimiva. Ne ketkä sitä käyttää ei tee ihmisestä huonompaa. Mutta siitä ei tarve siirtyä pois ihan heti Megaan tjsp.
eli voitaisiinko tämän asian vääntö lopettaa jo?