Tässäpä kylmärikastuskartat 937 binistä (alempi) ja 984 binistä.

937 bini on parempi kylmässä kuin 984 (mitattua dataa
tm).
Absoluuttisten arvojen ero johtuu muutamista muista vakioista joten siihen ei kannata panna painoarvoa, vaan kippuran muoto on se ratkaiseva asia.
Saaste-mutkan paikka on punaisella ja siinä on joidenkin loppupään ysien akileen kantapää kylmäkäynti sekoilulle jos jokin sopitukseen vaikuttava asia on edes hitusen pielessä.
Tuosta laihentaminen on ongelmien kerjäämistä, jopa bensalla.
Wiinalla tilanne on sitten jotain aivan muuta. Kippura nousee yli kahden sadan, jotta auto pysyy edes vaivoin käynnissä ja kestää vaihteen päällelaittamisen sammumatta.
Tätä on tullut tässä viimeaikoina taas tarkisteltua ja näkyyvät ne keväällä tekemäni säädöt olevan just niin minimeitä kuin mahdollista Wiinamäen miehellä ylipäätään on.
Joten jos polttoainetaloutta haluaa oikeasti parantaa, kannattaa keskittyä pääkorjauskartan hienosäätöön ja hieromiseen, kuten vakion #4 osalta.
Sitten se wiimeisen hieromisen voi tehdä siellä sovelletun PID-säätimen puolelta, jossa asuu se lopullinen taloudellisuus. Mutta se on sitten edistyneempien säätäjien heiniä ja vaatii aikaa ja tupakkia.