Menee vähän eri aiheeseen mistä täällä on keskusteltu, mutta en viittinyt uutta topicciakaan alottaa.
Eli autona juurikin kakslitranen t5 manuaali italo kasipätkä vuosimallia -94. Ostin ecun, jossa myyjän mukaan lastu kiinni, myyjä ei kuitenkaan osannut sanoa yhtään, että mikä lastu on kyseessä, mutta tehoja kuitenkin lupaili.
Noh, laitoin ecun kiinni ja hyvin tuntu toimivan ja tehojakin tuli mukavasti lisää

Eilen kuitenkin kun aloin rantua tiehen vetelemään, niin säikähdin huomatessani, että kiekkamittari huitelee yli mittarin alueen (yli 7000 rmp). Näyttää siis siltä että tuossa ecussa ei ole ollenkaan kierroksenrajoitinta (tai se on jossakin ihan liian korkealla). Kysynkin nyt teiltä viisaammilta, että onko tämä normaalia lastutetuissa ecuissa?
Eihän tuo normaaliajossa haittaa, mutta ei se varmaan oikeen hyväksikkään ole...
E: Käytin ecun auki ja tämän näköinen palikka löytyi
