Ota suuttimista johdot irti ja hetken starttia kaasu pohjassa ni kuivahtaa.
Tulppien haussa kesti ja ku olin vaihtamassa tulppia niin ei siellä enään löpöä ollu. Kokeilin vaihdon jälkeen starttia niin ei se yrittänykkään.

Ei edelleen näyttää samaa 1-1-1.
Vaihdettua: Tulpat + ruiskutuspumpun rele.
Antaa kipinää ja bensaa.
Kone kävi siis tähän asti tasaisesti ja hyvin ja startatessa lähti käymään jokakerta noin kahdessa sekunnissa.
Voiko kannentiiviste lahota ykskaks seisottamalla autoa ruudussa paripäivää?
Voiko olla, että kipinä ei ole syystä tai toisesta ole tarpeeksi vahva, että oliskose kuitenkin vika puolassa/virranjakajassa/pyörijässä/tulpanjohdoissa?
Voiko moottorin kampiakselin anturi vai mistä se näissä lukee sen, että pyöriikö moottori (kai tässäkin jo sellainen on) hajalla oleminen aiheuttaa tällaista?
Voiko ilmamassa anturi aiheuttaa tällästa ilman, että se antaa mitään vikakoodia?
Mitenköhän tuo virtalukonpohja. Kahella avaimella koitin, ei mitään vaikutusta.
Imupuolta en oo vielä kattonu läpi. Voihan se olla, ettei se saa ilmaa.
Mitenköhän sitten nuo moottorinohjaus laitteet. Kalliita ainakin ovat.
Entäs sitte jos katti on menny romuksi ja tukkinu putken?
Hyvät neuvot, vinkin ja ohjeet niin vianrajaukseen kuin etsintään ovat nyt kullanarvoisia. Auto saa seistä tossa viikon ja näyttää nätiltä. Lomaa täytyy päästä viettämään joko auton kera tai ei.
Ois nyt ees kotopuoleen päässy niin siellä ois ollu tilaa missä räpeltää. Täytyy varmaan hinata auto huoltoon kun lomalta pääsee.
