Taas on päästy eteenpäin. Iskaritornin pellitin loppuun ja sitten siirryin tekemään ulkopeltejä. Alkuperäinen kaari lähti romuläjään ja uutta tilalle.
Myös helmanpää muotoutui. Alkuperäiseen kaareen joskus ruostunut reikä konttiin asti ja tukirakenteisiin tuossa kohtaan missä korjauspelti nyt loppuu.
Mutta oli niin hyvin korjattu ettei ollut ruostunut enään ja helpotti meikäläisenkin hommia joten saa jäädä muistoksi menneistä, siitä nyt ei sen
kummempaa kuvaa ole.




Tämän jälkeen yläreunasta on tietty ylimääräset vielä poistettu että pellit osuu kohikkain, ei päällekkäin



Semmonen siitä tuli.
Lokasuojaakin tuli sovitettua. Muistelin että lokasuojista ei ole paljoa jäljellä. Kaivelin yhden esille ja se näyttikin alkuun pahalle.
Pulttikaari on hävinnyt kokonaan tietysti kun se koristakin oli hävinnyt. Muistelinkin että nuo lokasuojat olikin jonkun suuremman
voiman ansiosta enään kiinni korissa

Lokasuojaan oli ladattu heti kunnon kerros massaa aikoinaan. Rapsuttelin kaikki pois ja
kas lokari onkin muuten hyvä paitsi että pulttikaari puuttuu. Massaus on auttanut ja lokasuojassa ei ole kuin pintaruostetta. Tuo
kaaren pokkauskin on täysin ehjä koko matkaltaan lukuunottamatta tuota osaa joka jää kiveniskusuojan alle.



Kuvissa jää rakoa koska korjauspelti on vähän erimallinen mitä alkuperäinen. Ekassa kuvassa näkyy myös että listat poistettu joskus.
Lokasuojien osalta on tietysti ollut mielessä se perinteinen levitys, mutta suoraa suikalettahan tuonne ei voi pistää, kaikki tietää miltä
se tulee näyttämään. Myös jatkaminen on ollut mielessä. Saas nähdä nyt mitä näille tekee. Ensin ainakin pulttikaaren teko sillä kiinnitys
tulee pysymään alkuperäisenä, siitä lähdetään sitten venyttelemään.
Tästä vielä kaikki kuvat näistä hommista http://s950.photobucket.com/user/Customer_9/media/Peeveen%20kunnostus/Part%203/IMG_1893_zps614fceed.jpg.html?sort=3&o=16Etene taas painamalla vasenta nuolta.
Jos joku tietää tämän auton elämästä niin kertomusta kehiin. Liikkunut eteläpohjanmaalla. Rekisteri ollut uudesta asti
UI-747 Henkilö Kaskikari
ostanut uutena Helsingin Volvo Auto AB:ltä ja luovutettu 26.10.1965. Paikkakunta Järvenpää.
Auton ostin härmästä 2010. Kilvet palautettu 2004 Lapualla. Kuulemma kiertänyt usealla täällä Eteläpohjanmaalla. Mutta kuka tämän on rakentanut
80-90 luvulla?
E: Teinkin sitten rekisterikyselyn. Vanhoja tietoja ei löydy muuta kuin rekisteröity 1964. Omistushistoria alkaa vuodelta 1987 ja silloin omistaja ollut
CUSTOM LAMPINEN KY, omistanut auton 1987-1992. Firmaa ei enään ole. Kenelläkään tietoa tuosta? Missä on vuodet väliltä 64-86?