Hiihtoloma takana ja kerkesihän siinä "neliseiskaakin" rakentamaan. Ihan hyvin sai aikaseksi, alkaa olemaan oikea kylkikin nyt pellitetty.
Isoimmat vaiheet oli tuon takarungonpätkän ja romulokeron yhdistys ja rakentaminen.
Toinen isompi homma oli kaarenvaihto. Kaarenvaihto onnistuikin nyt nappiin kun vertaa toiseen. Tämän kaaren heftailin nyt toisesta päästä
toiseen päähän, jolloin näki miten pelti vetelee ja näin pysty tarvittaessa availemaan heftejä ja korjaamaan asentoa. Voisi melkeen väittää
että istuu kuin tehtaalta

Varapyöräkotelon jämät hyödynnän siis romulokerona. Alkuun oli ideana että sinne saa myös kopan tuuletuskanavan. Kun lokero oli tehty
niin huomasin että sinne mahtuu jopa 100Ah akku, tai vaikka ilma-alustan palikoita jos sellainen tulee tai polttoainepumppu

Tekniikkaakin on mietiskelty. Joko tappikone turbotettuna, tai tinakone. Pitää edelleen olla automaatti ja moottorinohjaukseksi tulee mega,
kun näin miten komeasti kaverin -70 manta käy megalla

Jos tinakoneen laittaa, niin vissiin se mopoin 1,6 l on ainoa vaihtoehto? Siinähän on 105hv. Mitenköhän siihen saa turbon sitten leimattua
muuten kuin ehkä poikkeusluvalla? Ja automaatti pitäs ottaa ilmeisesti siitä jo edellä mainitusta 960? Onko 960 tomaatit miten kestäviä ja
oliko niissä jotain sähköohjaustakin?



Harmillisesti tuo ihan takakulmanpää on kolaroitu joskus, siksi myös lokasuoja on ihan rutulla ja myös niin ruosteinen ettei kannata siitä tehdä.
Eli saa tarjota kohtuullisen kuntoista oikeaa takalokasuojaa!Tässä vielä kuvaa tuon takakulman takavalosta, johon on joku peltityötaitoinen tehnyt korjailuja kolauksen jälkeen:

Täältä työvaihekuvat. Etene vasenta nuolta painamalla. http://s950.photobucket.com/user/Customer_9/media/Peeveen%20kunnostus/Part%207/IMG_2112_zpszmo2eg7g.jpg.html?sort=3&o=15