Yleismittarin toinen johto anturin pinniin ja toinen maihin? Oisko tuo uusikin nyt sitten rikki
Onko tohon mahdollista tehdä mitään patenttia eculle menevän johdon väliin niin pääsis koittaan jääkö vikakoodi pois?
Jos ei anna mitään tulosta moottorin rungon (esim imusarja) ja molempien lämpöanturien pinnien väliltä, niin joko anturi on rikki tai väärän tyyppinen. Orkkis lämpöanturissa on kaksi NTC-vastusta maihin nähden, joista toinen menee EZK:lle ja toinen LH:lle.
Antureissa voi tulla sekaannus, sillä se taisi olla K-jetin anturi, jossa NTC-vastus on pinnien välillä, joten se ei käy LH:lle.
Puuha-patentti, jolla saat vikakoodin testattua on 200 ohmin vastus maata vasten LH:n piuhaan.
Jos vikakoodi tulee siitäkin huolimatta, ECU:ssa on todennäköisesti juotosvika. Jolloin vaihda ECU toiseksi.