Suora lainaus sääntökirjasta:
Moottorin on oltava
vapaasti hengittävä. Kiertomäntämoottori ei ole sallittu.
Moottorin paikka on vapaa alkuperäisessä moottoritilassa.
Moottorin kampiakselin tulee sijoittaa auton
pituusakselin suuntaisesti. Moottoritilavuuden maksimikoko
on 3500 cm3. Muun kuin polttoaineen ruiskuttaminen
sisäisesti tai ulkoisesti on kielletty. Vesiruiskutus
on kielletty vaikka se olisi luokiteltu.
Hiili- tai komposiittimateriaalien käyttö on rajoitettu
kytkimeen ja ei-kantaviin koteloihin tai kanaviin.
Moottorin ja kaasupolkimen välillä saa olla vain mekaaninen
yhteys.
Sit vielä jos 6-sylinterinen moottori, niin vähintään 37,5% lohkosta pitää
olla etuakselin etupuolella.
jos paloseinä siirretty niin 4sylinterinenkin moottori pitää
olla niin että paloseinästä päin katsottuna kolmannen sylinterin
keskipiste ei saa tulla etuakselilinjan takapuolelle.
Mutta jos paloseinä on vakio muokkaamaton niin moottorin sijainti vapaa.
Meillä paloseinä vakio niin moottori mahtuu 2cm taaemmas kuin muilla

6sylinterisen etu menee tuohon painoon keulilla, ja vaikka olis tehua niin pitäs saada pyörä pitämään.....