Noniin. VAG-KKL kaapeli saatu, ja vol fcr ohjelmaa tässä ajelen. Valittin eka MSA 15.7. Luin DTC:T. tällasta:
EFI-121 Mass air flow (MAF) sensor signal
Automaagi lootasta:
AT-121 Shift Solenoid S1, Short Circuit to ground
AT-411 Control Module EEPROM fault
Unknown DTC FF
ABS:
ABS-443 Pump Motor Electrical or Mechanical fault
No tässäpä näitä. Tosin abs vika ei ollu yllätys, eihän ne oo pelannu kuitenkaan.
Tuo automaagilootan kolme vikaa ihmetyttää, ku ei oo vilkuttanu kuiten sitä nuolivaloa. Ja se kuitenki pelaa ku laittaa pienempää pykälää silmään (siis nuoli lamppu). JA vaihtaa tosi nätisti ylös ja alas.
Tuo maf, eikös se oo vissin vähän niinku kirosana. Selviääkö ilman kallista remonttia siitä? Mikä voisi olla se vika siellä?
No joka tapauksessa kuittasin kaikki pois ja käyn koeajolla, kattoa jos tuo valo vielä syttyypi.
Edit: Ajossa käyty, ei syttynyt lamppu enää. luin koodit uudestaan, ainoastaan tuo abs jääpi, sitä ei vissin edes saa kuitattua.
Joten kannattaako tähän asiaan enempää tuhlata aikaa, odottelee, jos alkaa uudestaan palaan, vai voisiko tuota maffia vilkasta? Tuota absia vois kattoa jos sen saisi korjattua, tuo vissin tarkoittaa että pumppu on sökö, tuo koodi?