Jakajan piuhat vedelty uudestaan ja siisti tuli

Perkele, kävin tänään leimalla mutta leimasetä ei ollut myöntäinen. Korjauskehotus yhestä mätäpaikasta, totta puhuen olis voinu ehkä jopa hylätä useammasta. Hylsy tuli liian korkeasta co:sta. Huomautti myös suullisesti että vähän on kuskinpuolen alatukivarsi jo mätä et ens leimalle vaihtaen. Oli kyllä jees leima setä siis, eihän tuota voi päästää läpi kun päästöt ei oo ok. Jarrut ja alusta muutenkin hyvä


Kävin kotosalla ja päätin tsekata vielä sytkän, olikin vähän aikasella (sitä tuli säädeltyä käynnin mukaan kun ei eka siinä 5:ssä asteessa käynyt tyhjää), ja aattelin et joko sillä menis läpi. Vaan ei.

Eli melkein jo mut ei sit kuitenkaan.
Sit huomasin siinä konehuonetta ihmetellessä että jostain suhisee. Ja tämä haaroitus mikä menee venakopalta ilmanputsariin ja imusarjaan, eikös sen olis syytä olla tiivis? Se vuotaa ihan selkeästi kun se on muovia niin ei se ole oikein edes muodossaan enää. Puristin pihdeillä ton imusarjaan menevän letkut tukkoon niin rupes käynti menemään ihan keturalleen


Laitoin stp:n injector cleaneritkin tankkiin haaveissa et rupeis rokkaa.
Periaatteessahan toi korkea co on niinku että käy sitten rikkaalla, kantsiiko tuota nyt sit kääntää laihemmalle?
Onks se muovinen härpäke tämä:
https://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/272020/890973?ajoneuvo=651ja syytä vaihtaa? Ilmeisesti siellä on joku sihtikin?