Autodiagnoosi  Carcom Oy

Volvo 244 '80

  • 179 Vastauksia
  • 55179 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dmies

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 714
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 244 '80
« Vastaus #90 : 30.11.2014, 18:10:16 »
Motonetistä ne siniset tarvikelirpakkeet, en ole kuullut kenenkään niitä moittivat. Äläkä osta niitä settinä, vaan yksittäisinä niin säästät pitkän pennin
Juu itellä on kans 240:ssä ne motonetin siniset tulpanjohdot mitä irtona myydään. Ainut mitä en oo vaihtanut on puolanjohto, kun ei löytynyt sopivaa ja virranjakajan kannen päähän johtoihin vaihdoin vanhoista johdoista ne suorat kumisuojat. Hyvin on toiminut :)

Poissa D`Artagnan

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 707
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 244 '80
« Vastaus #91 : 30.11.2014, 19:27:50 »
Tuo on kyllä ihme kun 240seen ei käy esim. Motonetin puolan johto. Se ei vain mene kiinni.
Harraste: Volvo 240 GL B200K M47 -87

Poissa Dmies

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 714
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 244 '80
« Vastaus #92 : 30.11.2014, 20:53:13 »
eikö mee kiinni vaikka puristaa pihdeillä hiukan sitä liitintä. Muistaakseni tais olla pari johtoa noissa sinisissäkin, että ei meinannut millään mennä paikalleen nii aavistuksen, kun puristi liitintä nii meni tiiviisti paikalleen virranjakajan kanteen.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Volvo 244 '80
« Vastaus #93 : 30.11.2014, 21:11:32 »
Motonetistä ne siniset tarvikelirpakkeet, en ole kuullut kenenkään niitä moittivat. Äläkä osta niitä settinä, vaan yksittäisinä niin säästät pitkän pennin
Muuten ne on ollu hyvän olosia mutta yhessä 240 oli täysin sulanu vaparikoneen kanssa 3kk aikana yksi tulpan kumisuojus, se oli kertakaikkiaan lakannut olemasta...
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Pas(i)kiainen

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 361
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 244 '80
« Vastaus #94 : 30.11.2014, 21:22:08 »
Meinasin mennä kyselee Boudrigoordeja vai mitkä olivatkaan, ne on ollu omissa romuissa hyvissä ja monissa vehkeissä ihan orkkiksena ja hintaeroo ei juuri tuu noihin motonetin piuhoihin.

Sen jälkeen melkeen uskaltautuu jo leimalle!

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9574
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: Volvo 244 '80
« Vastaus #95 : 30.11.2014, 21:24:59 »
Bougicord. Hyvä ja kallis, samassa paketissa. Laatumerkin maineessa ja itse käyttänyt noita, hyvin pelanneet.
765 B280 -85,  MB EQC -22

Poissa D`Artagnan

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 707
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 244 '80
« Vastaus #96 : 30.11.2014, 21:28:47 »
Bougicordit kävin loppujen lopuksi omaankin autoon ostamassa siniseltä kun alkoi kyllästyttämään nuo tarvikejohtojen kanssa pelleilyt.
80€ maksoi b200k koneeseen tulpanjohdot ja puolanjohto oli 17€. Noissa hinnoissahan ne pyörivät muihinkin 200 sarjan neloskoneisiin.
Harraste: Volvo 240 GL B200K M47 -87

Poissa Kisko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 871
Vs: Volvo 244 '80
« Vastaus #97 : 01.12.2014, 13:01:02 »
Bougicordit kävin loppujen lopuksi omaankin autoon ostamassa siniseltä kun alkoi kyllästyttämään nuo tarvikejohtojen kanssa pelleilyt.
80€ maksoi b200k koneeseen tulpanjohdot ja puolanjohto oli 17€. Noissa hinnoissahan ne pyörivät muihinkin 200 sarjan neloskoneisiin.
Minäkin hain 245:een siniseltä johdot ja hinnat olivat hyvin lähellä noita.
242 DL turbo -75  -  244 GLE -82   -   244 Turbo -84  -  S90 Royal -98  -  XC70 D5 -09

Poissa Pas(i)kiainen

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 361
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 244 '80
« Vastaus #98 : 04.12.2014, 11:36:39 »
Oujee bougicordit 54e puolan johtoineen varaosaliikkeestä.

Poissa Pas(i)kiainen

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 361
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 244 '80
« Vastaus #99 : 06.12.2014, 16:31:14 »
Perkele, noissa bougicordin piuhoissa ei tuo puolan johto sovi, sen toinen pää on pienenpi, se ei sovi tuohon puolaan. Vai olisko toi puola sitten joku tarvikemalli? No, pitää ottaa tuosta vanhasta puolan johdosta uusi pää, niin sitten on sekin uusi.

Lämpösenä rokkaa hyvin, mutta mikä perkele on kun ei kylmänä ei sitten millään. Ihan kun ei rikastais ollenkaan seosta. Käy tosi vaivalloisesti ja saa pumppailla sen viis minuuttia että käy tyhjää, melkoisen raivostuttavaa  :-\

Iskin tuulihaan sitruunahappoon puhdistumaan kun on sen verta mätä että todella heikosti liikkuu, josko se siitä paranis :)

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4653
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: Volvo 244 '80
« Vastaus #100 : 06.12.2014, 16:41:26 »
Perkele, noissa bougicordin piuhoissa ei tuo puolan johto sovi, sen toinen pää on pienenpi, se ei sovi tuohon puolaan. Vai olisko toi puola sitten joku tarvikemalli? No, pitää ottaa tuosta vanhasta puolan johdosta uusi pää, niin sitten on sekin uusi.

Lämpösenä rokkaa hyvin, mutta mikä perkele on kun ei kylmänä ei sitten millään. Ihan kun ei rikastais ollenkaan seosta. Käy tosi vaivalloisesti ja saa pumppailla sen viis minuuttia että käy tyhjää, melkoisen raivostuttavaa  :-\

Iskin tuulihaan sitruunahappoon puhdistumaan kun on sen verta mätä että todella heikosti liikkuu, josko se siitä paranis :)
se kylmäkäynti vai?
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa Pas(i)kiainen

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 361
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 244 '80
« Vastaus #101 : 06.12.2014, 16:52:32 »
BA TUM TSS.

Kovin heikosti tahtoo konepelti ponnahtaa auki, ja tuon tuulihaka liikkuu niin heikosti että putsailen sen niin eiköhän se rupea rokkaamaan. ;)

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4653
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: Volvo 244 '80
« Vastaus #102 : 06.12.2014, 16:57:20 »
BA TUM TSS.

Kovin heikosti tahtoo konepelti ponnahtaa auki, ja tuon tuulihaka liikkuu niin heikosti että putsailen sen niin eiköhän se rupea rokkaamaan. ;)
jep,ja siinä jousessa on sitten säätö sitä kun vähän kiristät niin tulee jouseen voimaa,näät mutterin jousen yläpäässä,ja konepellin etukulmissa on ne kumimulkut niitä vähän ulospäin niin ainavaan paranee ;)
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa Pas(i)kiainen

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 361
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 244 '80
« Vastaus #103 : 06.12.2014, 17:09:17 »
Thänks. Pitää säätää sitä. Ensin vaan ruostepaska välistä pois, niin ei tartte jousi niin paljoo voimaa :D

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Volvo 244 '80
« Vastaus #104 : 06.12.2014, 19:29:55 »
Perkele, noissa bougicordin piuhoissa ei tuo puolan johto sovi, sen toinen pää on pienenpi, se ei sovi tuohon puolaan. Vai olisko toi puola sitten joku tarvikemalli? No, pitää ottaa tuosta vanhasta puolan johdosta uusi pää, niin sitten on sekin uusi.

Lämpösenä rokkaa hyvin, mutta mikä perkele on kun ei kylmänä ei sitten millään. Ihan kun ei rikastais ollenkaan seosta. Käy tosi vaivalloisesti ja saa pumppailla sen viis minuuttia että käy tyhjää, melkoisen raivostuttavaa  :-\

Iskin tuulihaan sitruunahappoon puhdistumaan kun on sen verta mätä että todella heikosti liikkuu, josko se siitä paranis :)
Kuulostaa ohjauspaineensäätimen ongelmalta, mittaappas koneen käydessä tuleeko ohjauspaineensäätimelle +12V? Vois olla että ei tule ja seos on säädetty lämpösellä koneella suhtkoht sinnepäin -> käy kylmänä hillittömän laihalla.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

 

RallyBaron  Samppasport