Okei eli taustalevyä vaan rakentelemaan.
Tän viikonlopun saldo.
Ölppien ja sudin vaihto moottoriin
tulppien vaihto
vänkärin puolelle moottorin tukikumi, jarrukilpi, alapallo ja raidetangon suojakumi, samalla herkistelin sen etujarrun kun oli levällään, eipä sitä juuri tarvinnut herkistellä

Ainiin ja pyöränlaakeriin laitoin uudet rasvat, ja vähän kiristin kun siinä oli välys

Niin ja yhden plussapiuhan tein uuden, kun oli niin hapertunut päällikumi että lähti palasina irti


Sanoisin että yks neljästä kulmasta on nyt valmis leimalle

Kuskinpuoli kyllä näytti paremmalta, hammastangon suojakumi ok kuten myös alapallon ja raidetangonpään. Niin ja jarrukilpi on ehjä. Parhaimmillaan toi siis menee pelkällä jarrun herkistelyllä tuo kuskinpuoli.
Pari mätäpaikkaakin löytynyt jo
Noilla tempuilla ei vielä tuohon kylmänä käyntiin ollut vaikutusta, paitsi uudet tulpat kyllä paransi käyntiä mutta edelleen epäröi alapäästä, pitää ens viikonloppuna jatkaa harjoituksia. Lisäilmaluisti nyt päällinmäisenä.
Ja mikähän perkeleen GLT tää on olevinaan kun mulle on sanottu et etuvakaaja pitäs olla 23mm ja tuo oli ehkä 22mm+ siinä on varmasti millin verran paskaa ja maalia... Vai onko se vaan tietystä kohtaa sen 23mm? Mittasin tosta kohtiilta mikä näkyy tuossa kuvassakin.