Alkuvaikeuksien jälkeen toiminu ihan ookoo ja pysyny nipussa nyt noin 2000km ajan konerempan jälkeen.
Muutamia parannusta kaipaavia juttuja on kuitenkin mielessä.
-tyhjäkäyntimoottorin asennus, ilman toimii lämpöisenä hyvin mut kylmästartit tuottaa harmaita hiuksia kun lämpötila laskee johonkin +5 alle, ei pysy käynnissä tyhjäkäynnillä vaikka kuinka hierottu kylmäkäynnistyskarttoja. Käyntiin lähtee kyllä yleensä ekalla startilla mut tyhjäkäynti kylmänä luokkaa 400-500rpm, ei hyvä.
-Pakopuolen lämpöongelmat, tulpanjohdot hajoilee, hukkaportin letkut sulaa jne. Ahtimen sijoitus katottava uudelleen, eli pääsee uuden pakosarjan tekoon. Lisäks keksittävä jotain lämpöeristettä pakosarjaan, pakopesään ja downpipeen.
-Lisää voimaa, 940 ei sudi tarpeeks näillä tehoilla

-Manualisointi korin vaihdon yhteydessä.
Pesussakin tuli käytettyä pitkästä aikaa kun pitäs olla pakkaskeliä nyt pidempään, sieltä suolakasan alta paljastu taas joku vähän autoo muistuttava


Hiljaista tosin tulee olemaan tämän kanssa ainakin seuraavat puoli vuotta. 4.1 lähetään Niinisaloon sotimaan
