Päivitellääs vähä pitkästä aikaa. Nyt kun tuli opinnot alotettua taas, ei oo tullu paljoo muuta tehtyyn kun henkisesti valmistuttua ja vietyä kansi koneistamolle.
Kannen diagnoosiin kuulu 3 pako venaa, 4 imuvenaa, 4kpl ohjureita ja uudet istukat neljään venttiiliin.
Kovasti miettinyt R-seetejä kun ne menis näppärästi nyt samalla kun muutenkin istukoita pitää koneistaa

Saa nyt nähdä muuttuuko mieli ennenkun kerkeevät kannen kasaamaan

Kannen vaihtokaan ei ollut vaihtoehto koska tässä b204 koneessa näköjään venttiilit hieman pienemmät tuon sylinteri poraukset takia, eli 2.3L päällä olevan kannen venat ottais sylinterin nurkkiin kiinni näillä näkymin. Venttiilejäkään ei tuntunut löytyvän alkuun jollon tuli käytyä siniseltä kyselemässä hintoja jotka oli enemmän kun suolaset

Imu venat 38e/kpl ja pakoset 58e/kpl !
Löytivät koneistamolla kuitenkin venat lopulta jostain ns. normi hinnoin..
Megasquirtti ja johtosarjan tynkä tuli hommailtua kun sattu halvalla vastaa. On toki vaan 1v2.2 mutta jos tuolla alkuun pääsisi. Kun sen nyt sinne johtosarjoineen paikalleen väsää on helppo sitten päivittää parempaan. Eli nyt lähtee päätyjakaja sytkä lopultakin eläkkeelle

Säätöhommiin ei oo aikeitakaan itte lähteä ja ulkoistan sen amatimiehille suosiolla.

Megan turailuja alottelin jo selvittelemällä turhia sähköjä pois pellin alta, samalla purin keulan hiluiks niin pääsi eroon turhista valojen pyyhkijöistä niiden sähköineen päivineen ja sai vähän touhutilaa johtojen vetelyihin. Tarkotus olis vetää valojen johdot ym muut keulille tulevat nippelit lokareitten sisältä keulille kun hirmunen siivouvimma iski tonne pellin alle
